Gume s niskim tlakom se pretjerano zagrijavaju i može im se smanjiti vijek trajanja do 20%
Proizvođači automobila jasno su definirali koliko napumpane
moraju biti gume na pojedinim modelima. Velika odstupanja nisu
dobra. Tek u u nekim modelima proizvođači navode koliko se tlak
mora povećati u slučaju vožnje s punim automobilom, sa svim
zauzetim sjedalima i prtljagom.
Ponovimo, gume s niskim tlakom se pretjerano zagrijavaju i može
im se smanjiti vijek trajanja do 20%. Odnosno, umjesto da traju
oko 40.000 kilometara, morat ćete ih zamijeniti na 32.000
kilometara. Također, povećava se i opasnost od pucanja guma, piše
portal revijahak.hr.
U prenapuhanim gumama, bočne stijenke i gazni sloj postaju tvrđi
nego inače, a kontaktna površina gume na cesti se smanjuje, što
uzrokuje njezino brže trošenje. Ova promjena može smanjiti
trakciju i performanse…