U Njemačkoj je malo drukčije pa, recimo, stražnje svjetlo za maglu možete uključiti samo ako vidljivost padne ispod 50 metara, a to uključuje samo maglu
Svjetla za maglu su korisna, mnogi će reći korisnija su ona
stražnja koja vozačima iza vas omogućuju da vas tijekom smanjenje
vidljivosti na cesti uoče na vrijeme. No, ostaviti uključena
svjetla za maglu kad je vidljivost dobra – to je prije svega
izraz manjka vozačke kulture. Osobito su iritantna stražnja
svjetla za maglu, koja će smetati vozačima iza vas, piše portal
revijahak.hr.
Kako je to riješeno u našem Zakonu o sigurnosti prometa na
cestama? U Članku 108. piše da po magli na motornom i priključnom
vozilu moraju biti upaljena kratka svjetla za osvjetljavanje
ceste, ili svjetla za maglu, ili oba svjetla istodobno.
Također, stražnja svjetla za maglu na motornim ili
priključnim vozilima smiju se upotrebljavati samo po magli i u
slučaju smanjene vidljivosti. Svjetla za maglu koja se
nalaze na prednjoj strani vozila mogu biti bijele ili žute boje,
a na stražnjoj strani crvene boje. Kazna za nepridržavanje ovih
mjera je 30 eura.