SIGURNOST VOŽNJE
ISTROŠENE GUME S minimalno dopuštenom dubinom utora kočenje pri velikim brzinama je lutrija!
Pri brzini 120 km/h vozilo je zakočilo i zaustavilo se tek nakon 150 metara - s gumama čije je dubina utora bila 1.6 mm
Dopuštena razina utora na gumama u Hrvatskoj je 1.6 milimetara, a tako je i u Njemačkoj. Zbog toga će vam biti zanimljivo istraživanje koje je proveo magazin Auto Bild.
Nijemci su testirali istrošene gume s navedenom dubinom utora na mokroj cesti, odnosno poligonu. Pri brzini 120 km/h vozilo je zakočilo i zaustavilo se tek nakon 150 metara. S novim gumama (dubina utora oko 8 mm) kočioni put se smanjio za čak 60 metara i iznosio je 90 metara.
Što vam možemo savjetovati?
Kontrolirajte gume i dubinu utora. Mijenjajte ih na vrijeme, a ako nemate mogućnosti, održavajte razmak između vozila te posebno pripazite na kiši. Sa smanjenom dubinom utora mnogo je veća opasnost od akvaplaninga, savjetuje portal revijahak.hr.
Najnovije
-
Cecelja je nakon rata vodio dušobrižništvo za Hrvate u Salzburgu.
-
Izgradnja rutine odlaska na spavanje je temelj dobrog sna.
-
Bez struje na datum 24. travnja 2024. godine...
-
Varteks je uzeo tri nova boda u dvoboju protiv vrlo dobrog Međimurja te se sada nalazi na trećem mjestu tablice.
-
Nogometni klub Varaždin porazio je Rudeš s 2:0 u ponedjeljak te se posve primaknuo sredini ljestvice.
Reci što misliš!