Istraživanje
TEST KOČIONIH PLOČICA I DISKOVA Mogu li zamjenski dijelovi konkurirati originalnima?
Svi zadovoljavaju europski standard UN-R 90, te su svi osim jednog proizvoda dobili ocjenu na testu dobar i bili su ravnopravni dijelovima originalnog proizvođača
Kada se mijenjaju kočione pločice i kočioni diskovi to je obično skupo. Moraju li to uvijek biti originalni rezervni dijelovi? Ili su prikladne i alternative opcije? Njemački autoklub (ADAC) testirao je nekoliko proizvoda. Troškovi popravka, odnosno zamjene idu od nekoliko stotina eura do nekoliko tisuća eura za skupu sportsku egzotiku.
Neovlašteni lanci radionica mame povoljnim ponudama za popravak i obećavaju ugradnju visokokvalitetnih proizvoda. Sve više ovlaštenih serivisa nudi i promjene kočnica po povoljnim uvjetima za automobile od pete godine starosti, kada uglavnom prestaje servisiranje u ovlaštenim servisima. Pritom se ne instaliraju origanalni dijelovi nego njihove zamjene.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Tijelo nesretnog maldića pronađeno je mjesec dana nakon njegovog nestanka...
-
Nekadašnji gradonačelnik Ivan Čehok negoduje zbog rušenja gotovo 300 stabala jabuka i krušaka, grmova bobičastog voća...
-
Zborovi su nastupili u dvije kategorije...
Koliko su dobri zamjenski proizvodi? ADAC je na VW Golfu 7 testirao nekoliko sustava u komparaciji s originalnim dijelom. Performanse kočenja i trošenje ispitivani s dva različita ciklusa kočenja (s umjerenim i velikim naprezanjem), dok su se vozački testovi s Golfom fokusirali na utjecaj različitih kočionih sustava na ponašanje u vožnji. Isprobani su originalni proizvod VW-a, dvije sportske kočnice Bremba i Zimmermanna, kočnica iz ATE-a sa smanjenim trošenjem, kočnica marke Bosch te cjenovno povoljna kočnica tvrtke Ridex.
Razlike u troškovima proizvoda su velike: dok VW za četiri diska s pločicama naplaćuje 432 eura, a isti set dostupan je u Ridexu za 100 eura. Uz to, naravno, idu troškovi instalacije. Svi zadovoljavaju europski standard UN-R 90, te su svi osim jednog proizvoda dobili ocjenu na testu dobar i bili su ravnopravni dijelovima originalnog proizvođača (samo je Ridexova proizvod dobio ocjenu niže). Dakle, dobra kvaliteta ne mora uvijek biti skupa, piše portal revijahak.hr.
Udaljenost kočenja od 100 km/h razlikovala se samo u pola metra kod pet proizvoda, a čak je i nešto slabiji Ridex kočio samo metar duže. Jedini je problem kad se ova kočnica zagrijale, tada je imala slabije peformanse od ostalih. Pobjednikom je na testu proglašen proizvod ATE-a, koji je bio bolji i od VW-ovih kočnica.
Najnovije
-
Prva zajednička suradnja FOI-ja i tvrtke Siemens Energy bit će ostvarena kroz predavanja, radionice, stručnu praksu studenata i istraživačke projekte.
-
'Savez znači da Hrvatsku razvijamo gospodarski po uzoru na hrvatski sjever', rekao je predsjednik Nezavisne platforme Sjever Matija Posavec...
-
Radovi se izvode u cilju sprečavanja izlijevanja potoka...
-
Bravo, Mateja!
-
'Taj gorući problem pogađa više od 2000 naših sugrađana tog dijela grada', smatra gradska vijećnica i predsjednica Kluba vijećnika HDZ-a...
Reci što misliš!