Vijesti / Automobilizam

Tehnika

KRAJ KLASIČNIH RUČNIH KOČNICA Ostale su samo 'u tragovima' u novim automobilima

KRAJ KLASIČNIH RUČNIH KOČNICA Ostale su samo 'u tragovima' u novim automobilima
Pixabay.com/Ilustracija

Samo 13 posto novih vozila nudi se s ručnom kočnicom, što znači da je otprilike samo jedan od deset novih automobila opremljen klasičnom ručnom kočnicom

Stvar se u autoindustriji užurbano mijenjaju, a dokaz su ručni mjenjači i kočnice, koji sve više nestaju iz proizvodnje s novim automobilima. Nova studija koju je proveo CarGurus u Velikoj Britaniji najbolje objašnjava kako tržište funkcionira. Samo 13 posto novih vozila nudi se s ručnom kočnicom, što znači da je otprilike samo jedan od deset novih automobila opremljen klasičnom ručnom kočnicom, a ostali imaju električne parkirne kočnice.

Neke marke poput BMW-a ili Peugeota u potpunosti su izbacile ručne kočnice jer im paralelizam s električnom parkirnom kočnicom očigledno poskupljuje proizvodnju. Samo u posljednjih 5 godina broj ručnih kočnica u vozilima pao je s nešto više od trećine automobila na jedva više od jedne osmine, prenosi portal revijahak.hr.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

 A što je s tradicionalistima? Abarth ostaje jedini proizvođač koji nudi ručne ručne kočnice na svakom od svojih vozila. Novi Ford Mustang i dalje dolazi s ručnom kočnicom. Drift kočnica, kako je nazivaju u Fordu, tehnički je elektronička jer koristi električne motore za sprečavanje gibanja stražnjih kotača, ali njome se upravlja ručno i na zahtjev vozača.

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video