Tehnika
KRAJ KLASIČNIH RUČNIH KOČNICA Ostale su samo 'u tragovima' u novim automobilima
Samo 13 posto novih vozila nudi se s ručnom kočnicom, što znači da je otprilike samo jedan od deset novih automobila opremljen klasičnom ručnom kočnicom
Stvar se u autoindustriji užurbano mijenjaju, a dokaz su ručni mjenjači i kočnice, koji sve više nestaju iz proizvodnje s novim automobilima. Nova studija koju je proveo CarGurus u Velikoj Britaniji najbolje objašnjava kako tržište funkcionira. Samo 13 posto novih vozila nudi se s ručnom kočnicom, što znači da je otprilike samo jedan od deset novih automobila opremljen klasičnom ručnom kočnicom, a ostali imaju električne parkirne kočnice.
Neke marke poput BMW-a ili Peugeota u potpunosti su izbacile ručne kočnice jer im paralelizam s električnom parkirnom kočnicom očigledno poskupljuje proizvodnju. Samo u posljednjih 5 godina broj ručnih kočnica u vozilima pao je s nešto više od trećine automobila na jedva više od jedne osmine, prenosi portal revijahak.hr.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Prvo ime liste je župan Varaždinske županije Anđelko Stričak...
-
Bravo, Mateja!
-
Tijelo nesretnog maldića pronađeno je mjesec dana nakon njegovog nestanka...
A što je s tradicionalistima? Abarth ostaje jedini proizvođač koji nudi ručne ručne kočnice na svakom od svojih vozila. Novi Ford Mustang i dalje dolazi s ručnom kočnicom. Drift kočnica, kako je nazivaju u Fordu, tehnički je elektronička jer koristi električne motore za sprečavanje gibanja stražnjih kotača, ali njome se upravlja ručno i na zahtjev vozača.
Najnovije
-
Također mu je oduzeto vozilo kojim je upravljao...
-
Utakmica je zakazana za subotu u 15 sati i 30 minuta...
-
LORI se nalazi na lokaciji 'Starog mlina' u Ludbregu...
-
Šire se kapaciteti...
-
Poziv se odnosi na dodjelu sredstava za čak deset mjera...
Reci što misliš!