ISKUSTVA MEHANIČARA Što se najviše kvari na električnim automobilima?
Pogon električnih automobila pokazao se pouzdanim, ali i dalje ima određenih problema. Neki su vezani za same vozače
UMOR ZA VOLANOM Ovo su četiri su znaka upozorenja da ste preumorni za vožnju
Mikrosan je jedna od najopasnijih pojava prilikom vožnje zbog koje stotine ljudi gube živote u prometu.
KOLIKI JE DOISTA PRTLJAŽNIK? Proizvođači automobila ne objavljuju točne vrijednosti
Ponekad su velike razlike između podataka proizvođača i mjerenja ADAC-a posljedica činjenice da neki proizvođači dodaju izrez rezervne gume u volumen prtljažnika
APARATI ZA GAŠENJE POŽARA Koje su prednosti aparata na prah ili pjenu?
Postavite aparate za gašenje požara na sigurno i lako dostupno mjesto
POTROŠNJA GORIVA Koliko 'laže' putno računalo?
BRINITE O SVOJOJ SIGURNOSTI Dani tehničke ispravnosti motocikala
Tehnička ispravnost vozila jedan je od ključnih čimbenika sigurnosti cestovnog prometa
APARATI ZA GAŠENJE POŽARA U VOZILIMA Koje su prednosti aparata na prah ili pjenu?
Postavite aparate za gašenje požara na sigurno i lako dostupno mjesto
VOZILA NA HRVATSKIM CESTAMA U prosjeku su stara 14,59 godina, poznato i koje kvarove najčešće imaju
Od ukupno pregledanih 2,3 milijuna vozila na redovnom tehničkom pregledu, 431.625 proglašeno je neispravnima. Na pregledanim vozilima utvrđeno je ukupno 2,4 milijuna grešaka, od čega najviše na svjetlima - 23,8 posto, a slijede greške na kočnicama i pratećim sklopovima s 22,4 posto
PROLJETNO ČIŠĆENJE Koliko dugo vosak čuva boju nakon pranja?
Jeftino pranje, uključujući pretpranje, obično je dovoljno da vaš automobil bude spreman za proljeće, ali svom vozilu naravno možete posvetiti još više pažnje
ZIMSKE GUME PO LJETI? Evo zašto je to loš izbor
Zakon ne obavezuje na posjedovanje 'ljetne opreme' na način kako propisuje zimsku pa ne čudi da mnogi ne razmišljaju o 'preobuvanju' svog auta u gume primjerene upotrebi u ljetnim mjesecima. No, time zazivaju nesreće
'KRVNA SLIKA' HRVATSKOG VOZNOG PARKA Svaki peti pao na tehničkom
Lani je prosječan vozač u Hrvatskoj prevalio 11.733 km, osjetno manje nego 2019. godine (12.542 km)
'KRVNA SLIKA' HRVATSKOG VOZNOG PARKA Svaki peti pao na tehničkom
Lani je prosječan vozač u Hrvatskoj prevalio 11.733 km, osjetno manje nego 2019. godine (12.542 km)
PROLJETNO ČIŠĆENJE Produžite vijek svom automobilu
Zakoračili smo u proljeće, pa valja povesti računa o tragovima koje je zima ostavila na automobilima
ELEKTRIČNI AUTOMOBILI Smiju li se 'šlepati'?
U korisničkom priručniku automobila pronaći ćete sve informacije o tome, ali na vuču električnih automobila ne treba se oslanjati u slučaju nužde jer su mogući problemi mnogo veći od benefita
KAPANJE ULJA IZ VOZILA Kako prepoznati o čemu se radi i kako si možete pomoći?
Nasjedanje motornim koritom ulja na rubnjak prilikom parkiranja može uzrokovati puštanje motornog ulja iz vozila...
REGISTARSKE PLOČICE PO IZBORU Što ne smijete stavljati na tablice i tko o tome donosi odluku?
Traženi registarski broj odobrava ministarstvo nadležno za unutarnje poslove ako po svom sadržaju nije provokativan, neetičan ili protivan pravnom poretku
PRETJECANJA I SKRETANJA Koliko dugo morate imati uključene pokazivače smjera?
Ako se znak daje pomoću pokazivača smjera vozač ga mora davati za sve vrijeme obavljanja radnje vozilom
Od danas nova pravila za vozače: Više ne morate koristiti dnevna svjetla, ali ima iznimki
Bez obzira na prestanak te obveze, mnogi vozači imaju upaljena svjetla na svojim vozilima cijele godine radi osobne, ali i sigurnosti drugih sudionika u prometu...