Jedan od triju Erasmus+ projekata koje je Prva osnovna škola ostvarila u ovoj godini, uspješno se realizira te su dosad ostvarena tri međunarodna usavršavanja.
Ravnateljica škole Karmen Hans – Jalšovec na sedmodnevnom seminaru u Portugalu razvila je viziju internacionalizacije škole te naučila kako povezati misiju i viziju škole sa ciljevima internacionalizacije (u smislu znanja i vještina) za učenike, učitelje i školu kao cjelinu, upoznala partnere za potencijalne projekte te u konačnici naučila kako pripremiti i voditi uspješan internacionalni projekt čiji ishodi mogu biti ugrađeni u kurikulum škole.
Draženka Kolonić, učiteljica razredne nastave te Snježana Huđek, učiteljica matematike prisustvovale su na seminarima ‘Tap-Swipe-Pinch’ i ‘Tap-Swipe-Pinch into STEM’ na kojima su stekle znanja i kompetencije vezana uz revolucionarna svojstva korištenja tableta u obrazovanju, identificiranje i korištenje brojnih aplikacija na tabletima kojima mogu poduprijeti svoja znanja i znanja svojih učenika, komunikaciju i samopoštovanje, inovativne informacije od strane predavača i internacionalnih trenera kao što su razni materijali, metode, formati, primjeri najboljih praksi i sl., te svakako sigurna upotreba tableta i IKT-a u razrednoj nastavi i nastavi matematike. Seminari organizirani od strane Euneos-a održani su u Portugalu i Estoniji.
U sklopu ovog projekta na usavršavanja još odlazi koordinatorica projekta Tea Pavičić Zajec i učiteljica engleskog jezika Stella Kulaš. Usavršavanja će se održati tijekom ove školske godine u Španjolskoj i UK-u, a sudionici će također biti osposobljeni za najbolje načine korištenja novih tehnologija u učionicama te dobiti uvid u teorijski i praktični pristup igri u obrazovanju.
– Stečene kompetencije i znanja koje će učitelji dobiti tijekom ovih usavršavanja dobra su podloga za uspješnu realizaciju Erasmus KA2 projekta u koji je I. osnovna škola Varaždin ove godine krenula s Osnovnom školom Bistrica ob Sotli, a čiji je cilj modernizirati nastavu i stečena znanja primijeniti u odgojno – obrazovnom procesu te ga na taj način učiniti zanimljivijim i bližim učenicima – rekla je Tea Pavičić Zajec, koordinatorica projekta.