Sastavljen Odbor za organizaciju Dana ludbreške Svete nedjelje

U Gradu Ludbregu održan je prvi sastanak Odbora za organizaciju Dana ludbreške Svete nedjelje 2016. Predsjednicom Odbora imenovana je Andreja Horvat, direktorica Turističke zajednice grada Ludbrega.

Na sastanku su također imenovani i voditelji pojedinih pododbora. Tako će Pododbor za prodaju i kontrolu naplate tržnih mjesta voditi Darko Rak, voditelj Odsjeka za prostorno uređenje, komunalne djelatnosti i imovinu.

Voditeljem Pododbora za tehničke poslove, sigurnost, regulaciju prometa i parkirališnih mjesta imenovan je Alen Sabol, direktor Lukoma.

Pododbor za organizaciju kulturnih, sportskih i zabavnih sadržaja, marketing i promidžbu vodit će mr. Branko Dijanošić, ravnatelj POU ‘Dragutin Novak’, a Pododbor za organizaciju ‘Ludbreškog sejma’ Mateja Margić, viši stručni suradnik za poduzetništvo, turizam i razvojne projekte dok će Podobor za organizaciju izložbe stoke i malih životinja voditi Marija Vukobratović, ravnateljica Hrvatske poljoprivredne agencije.

Manifestacija Dani ludbreške Svete Nedjelje temelji se na dugoj tradiciji hodočašća u proštenište Predragocjene Krvi Isusove koje je kao takvo jedinstveno svetište u Hrvatskoj tako da i ove godine vjerski sadržaji čine temelj manifestacije.

Središnje euharistijsko slavlje u nedjelju, 4. rujna, predvodit će sisački biskup msgr. Vlado Košić uz suslavlje biskupa msgr. Vjekoslava Huzjaka – biskupa bjelovarsko križevačkog i domaćeg biskupa mons. Josipa Mrzljaka te sudjelovanje ostalih svećenika i redovnika. Dan ranije, u subotu 3. rujna, predvoditelj slavlja bit će msgr. Josip Mrzljak.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije