Agrokor koncern je u organizaciji tvtke mStart otvorio prijave za već tradicionalno natjecanje ‘Inovacijom do poslovne prilike’. Ponuđeno je pet stvarnih izazova u poslovanju Agrokora studenatima s FER-a, TVZ-a, FSB-a i FOI-ja u kojima se tražilo da ponude tehnološko rješenje iz područja poslovnih procesa, elektroničkog poslovanja, organizacije, marketinga, unaprjeđenja usluga i robotizirane proizvodnje.
Studenti su kroz natječaj imali priliku upoznati realne izazove u svakodnevnom poslovanju kompanija u Agrokor koncernu koji trebaju tehnološko rješenje.
Postavljen zadatak i proces rješenja
Maja Rukav, Sven Vukelić i Petra Stručić izabrali su izazov pod nazivom AD HOC TURIZAM. Rješenje koje su izrađivali je bila web aplikacija responzivnog dizajna i poslovni model koji bi išao uz nju.
Trebalo je spojiti turiste koji su samostalno na putovanju i/ili odsjedaju kod privatnika s Atlas jednodnevnim putovanjima. Za poslovni model smatrali su logičnim da u priču treba uvesti privatnike, s obzirom na to da su oni direktan medij koji dovodi do te vrste turista.
Što se tiče web aplikacije, za nju su se odlučili zato što jedna stvar za koju možemo biti sigurni da je zajednička svim turistima je upravo mobitel s pristupom internetu. Taj segment htjeli su iskoristiti kako bi se čitav proces pojednostavio i ubrzao – kako za turista tako i za privatnika.
Motivacija za prijavu na natjecanje i stečena znanja, iskustva i cjelokupni dojmovi
Prijavili su se zato što smatraju da su ambiciozne osobe koje obožavaju učiti, stjecati nova iskustva, suočavati se s izazovima i razvijati svoje stručne i osobne kompetencije.
– Zanimljivo iskustvo, upoznati ljude i upoznati se s radom jedne takve tvrtke. Definitivno pomaže staviti stvari u perspektivu. Preporučio bih svima da se okušaju da i sami vide kako je – rekao je Sven.
U proteklih nekoliko mjeseci, tijekom trajanja natjecanja, potvrdilo se koliko su bitni komunikacija u timu i van njega, preciznost u izražavanju te općenito proaktivnost.
Naravno, naučili su stručna znanja vezana uz razvoj web aplikacija, ali isto tako i znanja vezana uz profitabilno poslovanje. Još jedna bitna stvar koju su i iskustveno naučili je to da se upornost i hrabrost isplate.
– Željela bih naglasiti kako ovakva natjecanja zaista mnogo znače studentima za usavršavanje i rad na sebi te pronalazak budućeg posla, odnosno pružaju savršenu priliku studentima da isprobaju poslovni svijet. Mogu naučiti mnoge stvari koje ih stavljaju na bolju početnu poziciju nakon završetka studiranja. Pritom mislim na znanja i iskustva koja se usvoje, a ne na ispunjen CV. Još jedna velika prednost ovakvih natjecanja je to što student ima priliku bolje upoznati samoga sebe – otkriti čime se točno želi profesionalno baviti, na čemu mora poraditi, što se traži u poslovnom svijetu i sl. Zbog naših pozitivnih iskustva, preporučili bismo sudjelovanje na natjecanjima svim studentima koji žele obogatiti svoja znanja te steći praktična radna iskustva, a ujedno se na taj način mogu istaknuti na tržištu rada- rekla je Petra.