Riječ je o međunarodnoj industrijskoj grupaciji s više od 1.300 zaposlenih i poslovanjem u više od 120 zemalja.
Ludbreg je dobio novog investitora. Micro Matic,
međunarodna industrijska grupacija sa sjedištem u Odenseu u
Danskoj, preuzela je prije nekoliko dana tvrtku Oprema d.d. iz
Ludbrega. Riječ je o međunarodnoj industrijskoj grupaciji s više
od 1.300 zaposlenih i poslovanjem u više od 120 zemalja.
– Oprema je poduzeće koje izvrsno nadopunjuje osnovnu
djelatnost Micro Matica jer posjeduje snažne kompetencije na
području rashladne opreme koja je komplementarna Micro Maticovim
proizvodima. To se poklapa s našim strateškim ambicijama da
budemo u mogućnosti razvijati i nuditi našim kupcima cjelovita
rješenja – rekao je Lars Gjødsbøl, izvršni direktor
grupacije.
Kao i Micro Matic, Oprema je obiteljska tvrtka koja je vodeća na
europskom tržištu rashladne opreme sa sjedištem i modernim
proizvodnim pogonima u Ludbregu. Tvrtka je osnovana 1948. godine,
a od 1992. godine u vlasništvu je obitelji Cvetko.
Dodajmo da će Domagoj Cvetko i dalje obnašati funkciju izvršnog
direktora i nakon ove akvizicije.
Ludbreški gradonačelnik Dubravko Bilić pak kaže kako je ovo samo
još jedna potvrda da je Ludbreg privlačan investitorima. Međutim,
nužnost je razvoj prometne infrastrukture.
– Jedan od preduvjeta za nove investicije je i prometna
povezanost. Mi dvadeset godina čekamo Podravsku magistralu dok su
se u međuvremenu u drugim dijelovima gradili mostovi i tuneli.
Pred svake izbore priča se o ulaganjima u željeznicu, a nama i
dalje treba vlakom do Zagreba više od sat vremena. Da ne govorimo
o tome da sjever zaslužuje i funkcionalni aerodrom. Danskim
investitorima sigurno bi bilo lakše doći avionom do Varaždina, pa
Podravskom magistralom koja je obećana prije dva desetljeća do
Ludbrega – kaže Bilić. Pritom podsjeća i na projekt
integriranog prijevoza koji je na čekanju.
Ludbreg i okolne općine imaju gotovi projekt jeftinijeg i
funkcionalnog javnog prijevoza, ali država uopće ne prepoznaje
potrebu da se to uvede, kaže Bilić.
– Cilj je uspostaviti prijevoz koji bi zadovoljavao potrebe
naših sugrađana, ali i koji bi bio jeftiniji. Trenutno imamo
situaciju da recimo iz Ludbrega do općine udaljene svega nekoliko
kilometara vozi jedna ili dvije linije dnevno. Ako odete u jednu
od okolnih općina autobusom, nemate se više isti dan kako
vratiti. I ljudi su ovisni o automobilima. I zato je i ispred
Opreme puno parkiralište. A svima su puna usta obnovljivih izvora
energije, smanjenja emisije plinova i slično – kaže Bilić.
Integrirani prijevoz je jedan od najvažnijih projekata ne samo
Ludbrega već i svih okolnih općina, ali i županije. Uz sam
projekt integriranog prijevoza, Grad Ludbreg je pripremio i i
projekt punionice vodika odnosno proizvodnje solarne energije
– Ukoliko bismo radili klasičnu priču ona bi bila puno
jeftinija, ali očekujemo da bismo se mogli javiti na neki od
natječaja upravo koji potenciraju autobuse ili na električni
pogon ili na vodik. Očekujem da ćemo uspjeti pronaći financiranje
za ovaj projekt jer je uistinu kvalitetan i vrijedan i sve
susjedne općine jednako su kao i mi zainteresirane da on zaživi.
Vjerujem da će netko u zagrebačkim uredima, među onima koji
donose odluke, shvatiti koliko je bitan ravnomjeran razvoj
Hrvatske, koliko su bitne investicije i koliko je u konačnici
bitna prometna povezanost. Realizacija projekta bi ujedno značila
i uštedu gospodarstvu jer bi stanovnici našega kraja mogli s
posla i na posao odlaziti autobusom koji je jeftiniji od javnoga
prijevoza, a tu je i smanjenje emisija stakleničkih plinova.
Osobno mi je želja da ovaj projekt što prije zaživi. Jer sada
imamo ljude u općinama odsječene od gradova – rekao je
gradonačelnik Ludbrega.