Grad Ludbreg

Ludbreg postavlja nove standarde transparentnosti i digitalizacije u Hrvatskoj

Zanimljivo.

Grad Ludbreg postao je prvi grad u Hrvatskoj koji uvodi potpunu transparentnost kroz platformu e-Projekti. Ova inovativna platforma omogućava građanima jednostavan i jasan uvid u sve projekte koje grad provodi, uključujući detalje o napretku, financijama te ostalim relevantnim informacijama. Građani sada mogu u svakom trenutku pratiti rad gradske uprave putem poveznice projekti.ludbreg.otvorenigrad.hr.

– U sklopu velikog projekt digitalizacije javne uprave jedan od elemenata je i transparentnost za koju već godinama od Ministarstva financija dobivamo najvišu ocjenu. Ovom novom platformom otvoreni grad sve što smo godinama radili je stavljeno na jedno mjesto. Olakšana je komunikacija s gradskom upravom pa tako sada naši sugrađani imaju dodatnu mogućnost postavljati upite te slati zahtjev bez da osobno dolaze – rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić.

Dodaje kako su posebno ponosni što kroz platformu svi mogu na dnevnoj bazi vidjeti u kojoj su fazi projekti.

– Brojni koraci iza projekata našim sugrađanima ostaju nevidljivi, a sada je to sve prikazano od ideje pa do same finalizacije. Svaki projekt iziskuje puno pažnje kroz sve segmente koji se prolaze – objašnjava gradonačelnik.

Osim uvođenja e-Projekata, Grad Ludbreg poduzima dodatne korake ka digitalizaciji i olakšavanju pristupa uslugama građanima. Sada, putem sustava e-Građani, građani mogu podnijeti niz zahtjeva bez potrebe za dolaskom u gradsku upravu. Ova usluga obuhvaća:

· Zahtjev za izdavanje rješenja za prodaju ili izlaganje na javnoj površini

· Zahtjev za izdavanje rješenja za prodaju na privatnoj površini

· Zahtjev za pristup informacijama

· Zahtjev za dodjelu učeničkih ili studentskih stipendija

· Zahtjev za korištenje vatrogasnih ili društvenih domova

· Zahtjev za dopunu ili ispravak informacija

· Zahtjev za izvod iz prostorno planske dokumentacije

· Zahtjev za izdavanje potvrde o statusu i namjeni zemljišta

· Zahtjev za davanje suglasnosti za prekop, odnosno zauzimanje nerazvrstane ceste ili zaštitnog pojasa

Ovaj sustav dodatno olakšava komunikaciju građana s gradskom upravom, omogućujući brže i jednostavnije rješavanje administrativnih postupaka.

– Digitalizacija grada je ključna za modernizaciju naših usluga. Naš cilj je omogućiti građanima brži, jednostavniji i transparentniji pristup svim informacijama i uslugama koje pružamo. Nadam se da ćemo ostati predvodnik u transparentnosti, ali i u provedbi europskih projekata – dodao je gradonačelnik.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije