Blaženka Roth na Špancirfestu izlaže već 13 godina.
Rijetki su oni koji Kreativnicu, smještenu u Uskoj ulici, ne smatraju najšarmantnijim dijelom Špancirfesta. A u samom srcu te zone smještena je i ove godine Blaženka Roth, modna dizajnerica koja Varaždin naziva domom, a čiji je brend B’Roth već davno nadrastao hrvatske okvire.
– Radim odjeću za žene koje se žele malo drugačije oblačiti, koje se ne žele utopiti u masi, koje se žele izraziti svojom odjećom – rekla nam je Blaženka i dodala da njen stil naginje prema avangardi.
Na Špancirfestu od 2011.
Svoj poduzetnički put započela je prije 21 godinu. U početku je kreirala po mjeri, a od 2005. godine je počela stvarati svoje kreacije te je osnovan brend B’Roth.
– Prvo sam plasirala na riječko tržište, bio je to dućan s konceptom prodaje kreacija hrvatskih dizajnera, a kasnije, s dolaskom Facebooka, proširila sam prodaju po cijeloj Hrvatskoj, potom Sloveniji i Austriji.
Godine 2011. prvi put izlagala je na Špancirfestu. Tad je to još bilo kod kovačnice na Stančiću, a u Kreativnicu je preselila čim je ta nova zona uspostavljena, 2014. godine.
– Izlaganje na Špancirfestu je, kao prvo, jedna velika reklama jer dolazi puno ljudi iz svih krajeva Hrvatske i Europe, puno susjeda Slovenaca. Tako da je to prvenstveno jako velika reklama. A kako sam svake godine ovdje, uvijek mi se vrate žene koje su već kupovale kod mene i provjere što je novo u ponudi. Također, upravo na Špancirfestu po prvi put pokažem svoju novu kolekciju, tako da oni koji tu dođu prvi mogu vidjeti što je novo u ponudi – ističe Blaženka i dodaje kako je njen dojam da je ove godine broj stranaca na varaždinskim ulicama nešto manji.
Kreativnica – odlična ideja
Ideju Kreativnice smatra odličnom i smatra da je ne bi trebalo mijenjati.
– Jako je dobro koncipirana, imamo i program, DJ-a i to je jako važno jer treba ljude zadržati, ne da samo prođu.
Smatra kako bi svi trebali razmisliti što kupujemo i kako kupujemo jer proizvodimo jako puno smeća.
– Treba gledati na to da se kupuje manja količina, ali da se kupuje kvalitetnije. A i kupnja od lokalnog proizvođača jača lokalnu ekonomiju i sve ostaje u našem krugu.
Dio kolekcije je izrađen upotrebom starog trapera.
– Traper je sam po sebi već reciklaža, koristim otpad da bi mu produžila rok upotrebe. Jednog dana, sve će postati otpad, no moj je cilj da rok upotrebe produžim koliko je moguće.
Blaženku i njene susjede u Kreativnici, koje naziva ‘velikom obitelji’, možete posjetiti svaki dan Špancirfesta, a, vjerujte nam, ponuda koju nude više je nego odlična.