Repovi nakon koncerta

Homofobija i vrijeđanje na koncertu Tonyja Cetinskog? Bivša gradska vijećnica opisala kako je svjedočila neugodnostima

Bili ste na koncertu? Kakav je bio vaš dojam u vezi tih spornih momenata?

Tony Cetinski u srijedu je nastupio na Špancirfestu, na velikoj pozornici kod Starog grada, a reakcije javnosti na njegov nastup bile su uglavnom pozitivne. Bar do jučer, kad je na društvenoj mreži Facebook istupila bivša varaždinska gradska vijećnica Dorotea Strelec.

Ona ističe kako je Tony Cetinski u više navrata s publikom komunicirao na način koji je neprimjeren festivalu koji se financira javnim sredstvima, to jest, novcem građana i koji se diči svojom inkluzivnošću.

Njezinu objavu prenosimo u potpunosti.

‘Naš dragi Špancirfest lagano se približava kraju, no jučerašnji koncert Tonyja Cetinskog uspio je, sasvim nepotrebno, narušiti divnu atmosferu i slogan našeg događaja godine! Brojne pjesme i danas su hitovi, sama izvedba bila je na nivou, no komentari koje je pjevač upućivao publici i njegovi osobni stavovi koje je javno iznosio za vrijeme koncerta, nešto su za što na Festivalu dobrih emocija, mjesta ne bi trebalo biti.

Tony je već na početku koncerta poticao publiku da mu odgovara nazad ‘Spremni’ dok je on u mikrofon uzvikivao ‘Za show’.

Prvi problematičan trenutak.

Dio publike i jeste prihvatio uzvratiti, no srećom nije se nešto gromoglasno orilo ‘Spremni’ bedemima Starog grada, iako je on istu foru pokušao isfurati još nekoliko puta za vrijeme koncerta. Htio je da mu i publika na njegovo ‘Samo’ odgovara s ‘Ljubav’ i to je moglo čak donekle i popraviti cijelu stvar s početka, da Cetinski nije odlučio nakon ‘širenja ljubavi’ usred koncerta održati kratak homofoban govor. Nedovoljno educiran lik krenuo je biti ‘šaljiv’ i iz čista mira komentirati LGBTIQ+ populaciju. Dao si je za pravo govoriti što je prihvatljivo, a što ne te pojašnjavati da su ipak u početku bili Adam i Eva, a ne Adam i Stevo.

Dorotea Strelec – FOTO: Davorin Višnjić/Pixsell

Publika nije na to pukla od smijeha. Očito nije bila na to ‘Spremna’.

Uspio je također i mlađu generaciju u publici počastiti nazivom ‘Z degeneracijom’, ponovno jako loš pokušaj komičnosti, koji je zapravo uvreda. Za kraj, nije mogao, a da se ne dotakne i ‘istine’ koju je zagovarao za vrijeme pandemije.

Uistinu je dirljiv trenutak bio onaj kada je na binu doveo mladu djevojku koja me čak uspjela i naježiti kad je zapjevala, no i dalje mi je ostao gorak okus u ustima radi rečenica koje je izrekao svega nekoliko minuta ranije o ‘Stevi’. Nevjerojatno mi je da sam ne poznaje svoju publiku i da ne zna da se među fanovima koji vole njegove pjesme nalazi velik broj onih koji su u tim trenucima od njega samog osjetili sve samo NE ljubav.

Nadam se da ga više na glavnoj pozornici našeg inkluzivnog festivala, koji je prije nekoliko godina ugostio i divnog Božu Vreću, nećemo gledati i slušati. Šteta dobrih i lijepih pjesama. Svatko tko želi, može u privatnom aranžmanu platiti karte i otići na njegove koncerte na kojima će moći odslušati i Tonijeve ‘duboke i urnebesne’ govore.

Na javnom događaju, financiranom iz džepova svih ljudi ovoga grada, za ovakve izvođače više ne bi trebalo biti mjesta.

Citirat ću stih njegove pjesme za kraj:

‘Ako to se zove ljubav, onda ja te ne volim’.’, napisala je Dorotea Strelec.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije