Sveučilište Sjever

Doajen sportskog novinarstva Anton Samovojska gostovat će na Sveučilištu Sjever

Pet
15
15. studenoga
15:00
Sveučilište Sjever
Trg dr. Žarka Dolinara 1
Varaždin
događaj je prošao

Sudjelovat će u razgovoru u PR-u u sportu.

Loading Događaji

Razgovor na temu PR u sportu u svrhu ultimativne komercijalizacije ili popularizacije?, održat će se u petak 15. studenoga 2024. godine s početkom u 15.00 sati u Sveučilišnom centru Varaždin (UNIN 2-110), u organizaciji Odjela za odnose s javnostima Sveučilišta Sjever.

U razgovoru o navedenoj temi sudjeluju doajen hrvatskog sportskog novinarstva Anton Samovojska, te sportski komentator i docent na Odjelu za Odnose s javnostima Sveučilišta Sjever Marin Galić. U uvodnom dijelu gostima će se obratiti pročelnica Odjela za odnose s javnostima, prof. dr. sc. Iva Rosanda Žigo.

Razvojem novih tehnologija, medija i masovnih komunikacija sport postaje više od tek unosnog
businessa izravno utječući na oblikovanje kulturnog, političkog i uopće društvenog konteksta iz kojeg izrasta i na koji se prelijeva. U tom je smislu sve značajnija uloga odnosa s javnošću, koja podrazumijeva uvođenje određenih elemenata i modela općeg PR-a na sportsku djelatnost, postulate i principe odnosa s javnošću koji se mogu primijeniti upravo na ovu specifičnu aktivnost. Stoga je cilj ovim događajem odgovoriti na niz pitanja koja se, uslijed sve značajnije uloge struke u području sporta otvaraju, poput primjerice u kojoj mjeri PR u sportu pomaže u stvaranju autentičnih brendova, a koliko se sport koristi isključivo kao sredstvo za generiranje prihoda? Kako PR timovi sportskih organizacija koriste medije za manipulaciju percepcije i je li to pozitivno ili negativno za sport? Jesu li virtualni događaji i e-sportovi prirodna ekstenzija sporta ili prelaze u čistu komercijalizaciju? i sl.

Na navedena i slična pitanja nastojat će se odgovoriti kroz sljedeće tematske blokove: Sport kao brend: Promocija autentičnosti ili čista komercijalizacija? Sport i mediji: Tko kontrolira narativ? Sponzori i komercijalni partneri: Povezuje li sport i publiku ili stvaraju distancu? Digitalizacija sporta: Prilika za popularizaciju ili eksploataciju? PR kao alat za popularizaciju manjinskih sportova: Realna pomoć ili neiskorišten potencijal? Krizni PR u sportu: Održavanje imidža ili zaštita sportskih vrijednosti? Etika u sportskom PR-u: Tanka granica između manipulacije i promocije; Budućnost sportskog PR-a: Više popularizacije ili komercijalizacije?

Najnovije