Dan hitne službe 112: Dođu nam i čudni pozivi, no uglavno su ozbiljni

Povodom obilježavanja Dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112 u Županijskoj palači u Varaždinu održan je prijem za djelatnike Državne uprave za zaštitu i spašavanje – Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Varaždin.

Zamjenik župana Varaždinske županije Alen Kišić, ujedno i načelnik Stožera za zaštitu i spašavanje, tom je prilikom zahvalio djelatnicima Područnog ureda za zaštitu i spašavanje na izuzetnoj profesionalnosti u obavljanju posla i stručnoj pomoći te podršci koju daju građanima kada zovu broj 112.

Naime, djelatnici Ureda za zaštitu i spašavanje godišnje zaprime preko 50 tisuća poziva, u kojima vrlo često pravilnim usmjeravanjem i usredotočenošću spašavaju same živote.

– Kao načelnik Stožera za zaštitu i spašavanje moram naglasiti kako su ljudi iz Područnog ureda, odnosno Centra 112, naša produžena ruka, a kada su krizne situacije u roku od oko sat vremena uspijemo organizirati ljude i Stožer, što je bio slučaj nedavno, a to je od iznimnog značaja za sigurnost svih građana – naglasio je zamjenik župana Kišić te im čestitao Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112.

Pročelnik Područnog ureda Zdravko Vrbanić istaknuo je kako je služba na raspolaganju građanima 24 sata dnevno, te kako je broj izuzetno dobro prihvaćen i prepoznat među građanima.

– Centar ima funkciju komunikacijske koordinacije u hitnim događajima svih službi koje se u određenom trenutku za pojedini događaj moraju angažirati te da svi mogu reagirati u što kraćem roku i što brže riješiti pojedini slučaj – istaknuo je pročelnik Vrbanić.

Također je istaknuto kako je za kvalitetan rad ove službe iznimno važna dobra suradnja sa svim ostalim organizacijama, posebno policije, vatrogasaca i hitne medicinske službe kao jednih od najvažnijih u tom području.

– Ponekad dobijemo čudne pozive, no, nažalost, puno je više ozbiljnih poziva – dodao je Vrbanić.

Na prijemu je naglašeno kako je samo u 2015. godini Županijski centar 112 Varaždin zaprimio 53.422 poziva od čega je 41.521 (77.7 posto) bilo namjenskih poziva, odnosno, građanima je pružena pomoć savjetom, angažiranjem žurnih službi ili drugih nadležnih službi i institucija, što samo dokazuje koliki je značaj i utjecaj svih onih koji rade u spomenutim uredima za zaštitu i spašavanje.

Podsjetimo, spomenuti sustav 112 u Republici Hrvatskoj uspostavljen je 2005. godine.

Osnovna zadaća mu je prijem svih hitnih poziva na broj 112, jedinstveni europski broj za sve hitne situacije na koji građani RH i strani državljani mogu zatražiti pomoć ili dojaviti ugrožavanje ljudskih života, imovine ili okoliša.

Prijemu su prisustvovali i pročelnica Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb, ujedno i zapovjednica Civilne zaštite Varaždinske županije Ruža Jelovac te pomoćnik pročelnice za komunalno gospodarstvo i zaštitu i spašavanje mr. sc. Tomislav Jarmić.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije