Prva faza organizacije Dana ludbreške Svete Nedjelje uspješno odrađena

U Gradu Ludbregu održan je prvi sastanak Odbora za organizaciju Dana ludbreške Svete Nedjelje. Predsjednicom Odbora imenovana je Andreja Horvat, direktorica Turističke zajednice grada Ludbrega. Na sastanku su također imenovani i voditelji pojedinih pododbora.

Tako će Pododbor za prodaju i kontrolu naplate tržnih mjesta voditi Darko Rak, voditelj Odsjeka za prostorno uređenje, komunalne djelatnosti i imovinu.

Voditeljem Pododbora za tehničke poslove, sigurnost, regulaciju prometa i parkirališnih mjesta imenovan je Alen Sabol, direktor Lukoma.

Pododbor za organizaciju kulturnih, sportski i zabavnih sadržaja, marketing i promidžbu vodit će mr. Branko Dijanošić, ravnatelj POU ‘Dragutin Novak’, a Pododbor za organizaciju ‘Ludbreškog sejma’ Vera Jadanić, zamjenica gradonačelnika.

Uz gospodarski sajam ove godine u planu je i organizacija poljoprivrednog sajma koji bi slijedio tradiciju nekadašnjeg sajmovanja u Ludbregu.

Manifestacija Dani ludbreške Svete Nedjelje temelji se na dugoj tradiciji hodočašća u proštenište Predragocjene Krvi Isusove koje je kao takvo jedinstveno svetište u Hrvatskoj tako da i ove godine vjerski sadržaji čine temelj manifestacije.

Središnje euharistijsko slavlje u nedjelju 6. rujna predvodit će porečko-pulski biskup msgr. Dražen Kutleša uz suslavlje biskupa mons. Vjekoslava Huzjaka – biskupa bjelovarsko križevačkog i domaćeg biskupa mons. Josipa Mrzljaka te sudjelovanje ostalih svećenika i redovnika.

Dan ranije, u subotu 5. rujna predvoditelj slavlja bit će mons. Stanislav Hočevar, nadbiskup i metropolit beogradski, dr. Peter Štumpf, biskup mursko soboški i mons. Josip Mrzljak, biskup varaždinski te brojni svećenici.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije