Projekt ADORA – asistenti doprinose razvoju inkluzivne nastave, krajem školske godine priveden je kraju, a tim se povodom danas, 17. lipnja, u Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar, održala završna konferencija za medije.
Projekt je vrijedan više od milijun kuna, financiran putem Europskog socijalnog fonda, iz sredstava državnog te djelomično gradskog proračuna, a tim su novcem plaćeni asistenti koji su kroz školsku godinu pomogali djeci s poteškoćama u razvoju da svladaju obrazovno gradivo te budu uključena u obrazovni sustav i zajednicu općenito.
– Grad je projekt sufinancirao s 450 tisuća kuna i veoma smo zadovoljni. Asistenti su izabrani preko Zavoda za zapošljavanje te im je pružena mogućnost da pomažu našoj djeci s poteškoćama u razvoju, kako bi se oni što bolje integrirali. Svima uistinu čestitam i mogu reći kako će Grad nastaviti podržavati ovakav projekt i da će pokušati uključiti i vrtiće. Čekamo natječaj da se iduće školske godine prijavimo te se nadamo što većim subvencijama od strane države rekao je Vjeran Radelić, zamjenik varaždinskog gradonačelnika.
Projektom je zadovoljan i Mario Stančić, ravnatelj VI. osnovne škole.
– Ove godine je sedam asistenata pomagalo našoj djeci u učenju, školskim aktivnostima, projektima, natjecanjima, priredbama. Pomogli su učiteljima i učenicima te su podizali svijest da su svi učenici jednakovrijedni. Naša je škola pokrenula projekte kojima je cilj pokazati da teškoće nisu smetnja za uspjeh – kazao je.
Grad Varaždin je u projektu sudjelovao s partnerima Razvojnom agencijom Sjever DAN, Hrvatskim zavodom za zapošljavanje – Područnim uredom Varaždin, udrugom Kokotiček, I. privatnom gimnazijom s pravom javnosti Varaždin, Centrom Tomislav Špoljar te I., II., IV., VI. i VII. osnovnom školom Varaždin.
Svi su izrazili želju da se projekt iduće školske godine nastavi, a s projektom je zadovoljna i asistentica Lana Kink, koja je na IV. Osnovnoj školi radila s djetetom koji ima ADHD.
– Raditi mi je bilo zadovoljstvo jer sam od fakultetskih dana zainteresirana za rad asistenata, čak sam i diplomski rad posvetila toj temi, a kad sam počela raditi bila sam jako zadovoljna jer sam već bila teorijski upoznata sa svime. Planiram se definitivno prijaviti za nastavak. Učeniku sam najviše pomogla u nastavi i socijalizaciji. Dodatno sam objašnjavala gradivo, pomagala u rješavanju zadataka i pisanju zadaća, poticala sam ga na samostalan rad i puno smo vremena proveli razgovarajući – objasnila je.