Sagrađena pruga bila je duga 17,5 kilometara, početna stanica bila je u Opeki, a u Varaždinu je kolodvor bio kod vojarne u Dravskoj ulici...
8.9.1951. Umro je Stjepan Srkulj, znanstvenik,
povjesničar, političar. Pisao je udžbenike iz povijesti, autor je
studija ‘Izvori za hrvatsku povijest’, ‘Hrvatska povijest u 19
karata’. Godine 1917. izabran je za zagrebačkog gradonačelnika i
tu je dužnost obnašao do 1919. a zatim od 1928. do 1932.godine.
Stjepan Srkulj rođen je u Varaždinu 1869.godine.
Početkom 20.stoljeća na poticaj viničkog veleposjednika grofa
Marka Bombelesa izrađen je projekat za gradnju
željezničke pruge od Varaždina preko Vinice do Ormoža. Nakon
smrti oca Marka 1912.godine, poslove oko gradnje preuzeo je
njegov sin grof Josip Bombeles koji je uspio da se nakon
završetka Prvog svjetskog rata 1918.godine počne
graditi uskotračna pruga od Opeke do Varaždina. Sagrađena pruga
bila je duga 17,5 kilometara, početna stanica bila je u Opeki, a
u Varaždinu je kolodvor bio kod vojarne u Dravskoj ulici. Prugom
su se prevozili poljoprivredni proizvodi s Bombelesovog
veleposjeda, šljunak i kamen viničkih kamenoloma, ugljen iz
ugljenokopa Ladanja Donjeg. Ta privatna pruga
grofa Bombelesa naišla je na velike teškoće u korištenju i
održavanju pa je 1937.godine prestala radom. Dvije godine
kasnije pruga je demontirana i sa svim inventarom
otpremljena u bosanske ugljenokope Kreku i Ugljenik. Kao
uspomena na tu prugu u Varaždinu je ostao Bombelesov
nasip na kojem je bila uskotračna pruga i koji je štitio grad od
poplava.