- Ove godine smo napravili puno važnih iskoraka da bismo manifestaciju podigli na viši nivo, da ne postane prepoznatljiva ne samo u našoj Županiji, nego i u regiji - rekla je Natalija Martinčević.
U Zeljarijadu, najveću gastronomsku manifestaciju u Varaždinskoj
županiji koja je završila 23. rujna, prvi put su se
uključile osnovne i srednje škole, kao i
restorani koji su ponudili jela od zelja i sa zeljem.
To je jedan od značajnih iskoraka ovogodišnje manifestacije u
čiju se organizaciju, uz KUD Vidovec,
Općinu Vidovec i Udrugu proizvođača
povrća i voća Zeljari, ove godine
organizacijski, financijski i promocijski uključila i Varaždinska
županija.
– Uz sve organizatore i članove Organizacijskog odbora posebno se
zahvaljujem svim školama i restoranima koji su se uključili u
Zeljarijadu. Ove godine smo napravili puno važnih iskoraka da
bismo manifestaciju podigli na viši nivo, da ne postane
prepoznatljiva ne samo u našoj Županiji, nego i u regiji,Ove
godine smo napravili puno važnih iskoraka da bismo manifestaciju
podigli na viši nivo, da ne postane prepoznatljiva ne samo u
našoj Županiji, nego i u regiji, u Hrvatskoj i još šire. Posebno
je važno što se u Zeljarijadu uključilo ukupno
37 osnovnih i srednjih škola s područja Županije te su djeca
dobila obrok od svježeg ili kiselog zelja.
Isto
tako, uključili su se i restorani koji su na svojim menijima
imali jela od varaždinskog zelja. Hotel Turist,
Hotel Park, Restoran Verglec,
Restoran Garestin, Hotel
Minerva i restoran Zlatne gorice. Svima
im zahvaljujem, jer su time pomogli da manifestaciju podignemo na
višu razinu. Pred nama je još puno posla. Želimo još jače
promovirati i brendirati Zeljarijadu, jer je to odlična prilika
za promociju varaždinskog zelja – istaknula je Natalija
Martinčević, predsjednica Turističke zajednice
Varaždinske županije i posebna savjetnica župana.
Napominje da je gastronomska ponuda Varaždinske županije jedna od
najvrijednijih i najvažnijih koje imamo.
–
Varaždinsko zelje, Zagorski
puran, Varaždinski klipič su zaštićeni
proizvodi na razini EU, a i Varaždinsko bučino ulje postaje sve
prepoznatljivije i cjenjenije, jer smo krenuli s promocijom te
brendiranjem, čime jamčimo kvalitetu.
Tradicionalno spremljena jela s lokalnim proizvodima su jedan od
glavnih pokretača suvremenih trendova u turizmu, pa dobivamo
potpuno novu turističko-gastronomsku atrakciju na sjeveru
Hrvatske. To je veliki poziv turistima iz
Hrvatske, ali i cijeloga svijeta da dođu ovamo i uživaju u našim
ljepotama i odličnoj kuhinji – istaknula je Natalija Martinčević.