Iz tvrtke Weber Escal su poručili kako su po primitku dojave ovlaštene osobe otišle do mjesta gdje je pošta bačena i utvrdile činjenično stanje, a pronađeni materijali su prikupljeni te adekvatno zbrinuti.
Nakon što je slučaj bačene pošte u kraj dravskog kanala iznenadio
i šokirao brojne Varaždince, o slučaju je progovorila i tvrtka
zadužena za distribuciju tih pošiljaka, Weber
Escal.
Iz tvrtke su poručili kako su po primitku dojave ovlaštene osobe
otišle do mjesta gdje je pošta bačena i utvrdile
činjenično stanje, a pronađeni materijali su prikupljeni te
adekvatno zbrinuti.
Tko je odgovoran za ovaj čin, još uvijek nije poznato.
– Budući da su pošiljke iz 2015. godine, trenutno još nemamo
saznanja tko je odgovoran. U tijeku je istražna procedura te ćemo
sukladno našoj poslovnoj politici napraviti sve radnje rješavanja
navedene sitaucije, ako saznamo tko je osoba odgovorna za nju –
poručili su iz tvrtke.
Istaknuli su također kako imaju nultu stopu tolerancije na
postupke bivših zaposlenika koji utječu na pravilno poslovanje i
uredno izvršenje bilo koje vrste distribucije pošte.