TZGV je na sajmu prezentirala ponudu Varaždina kao bisera kontinentalnog turizma, a u promociji je korištena i suvremena tehnologija.
Nakon nedavnih nastupa na turističkim sajmovima
u švicarskom St. Gallenu te u Ljubljani, Turistička zajednica
grada Varaždina predstavila je ponudu varaždinskog kraja i na
jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj, F.re.e.
koji je proteklog tjedna održan u Münchenu.
TZGV je na sajmu prezentirala ponudu Varaždina kao bisera
kontinentalnog turizma, a u promociji je korištena i
suvremena tehnologija te je naš grad prvi
put promoviran i kroz virtualnu stvarnost.
Tako su posjetitelji sajma imali prilike virtualno doživjeti
šetnju varaždinskim Korzom, osjetiti atmosferu na
Špancirfestu uz nastup štulaša i ostalih uličnih
zabavljača, doživjeti zimsku vožnju rijekom Dravom na zimskom
spustu ili pak božićnu atmosferu tijekom Adventa na Starom gradu.
Ovakav je inovativni oblik promocije destinacije putem virtualnih
naočala koje omogućavaju virtualnu interaktivnu šetnju u 360
stupnjeva kroz destinaciju, izazvao velik
interes posjetitelja, koji su tako mogli doživjeti atmosferu kao
da se doista nalaze na lokacijama kojima su virtualno
šetali.
–
Osim virtualne šetnje Varaždinom, posjetitelje su oduševili i
proizvodi ponuđača uključenih u europski projekt Zeleno
želimo, u kojem je TZGV jedan od partnera, a koji je
također promoviran na Sajmu u Münchenu. Posjetitelji su tako
mogli probati domaće kolače, bučino ulje, pržene bučine sjemenke,
domaći heljdin kruh, medenjake, vino i druge proizvode našeg
kraja – stoji u priopćenju.
Turistički sajam F.re.e. s više od 1300 izlagača iz 70 zemalja i
preko 140 tisuća posjetitelja jedan je od najvažnijih i
najposjećenijih turističkih sajmova u Njemačkoj,
koja je jedno od najvažnijih tržišta za hrvatski turizam s kojeg
se ostvaruje i najveći turistički promet.
I Varaždin najveći turistički promet ostvaruje
upravo s njemačkog tržišta. Njemačka je unatrag pet godina na
prvom mjestu po broju noćenja turista u Varaždinu. Prošle je
godine, prema podacima iz eVisitora, zabilježen porast od 21
% u dolascima te 28 % u noćenjima gostiju iz Njemačke.
Hrvatsku je pak prošle godine posjetilo 2,9
milijuna gostiju iz Njemačke, od čega ih je iz Bavarske bilo 1,2
milijuna, a kontinent Hrvatske im je sve zanimljiviji. Stoga je i
Hrvatska turistička zajednica, koja je imala najveći štand na
ovogodišnjem sajmu u Münchenu, za razliku od prijašnjih
godina kada je uglavnom promovirala morske destinacije,
ove godine naglasak stavila na promociju kontinentalne turističke
ponude.