Herjavec je rođen u Varaždinu, diplomirao je englesku književnost i političke znanosti na Sveučilištu u Torontu, a u poslu je krenuo od nule.
Kao jedan od glavnih ‘sharkova’ Robert Herjavec
osvojio je poslovne medije diljem svijeta koji prenose njegove
poslovne savjete.
Podsjetimo, Herjavec je rođen u Varaždinu, a kao
osmogodišnjak se s roditeljima odselio u Kanadu, piše
Poslovni.hr.
Diplomirao je englesku književnost i političke znanosti na
Sveučilištu u Torontu, a u poslu je krenuo od nule.
Nakon karijere u međunarodnim korporacijama osnovao je svoju
tvrtku, BRAK Systems, koju je prodao telekomunikacijskom divu
AT&T za desetke milijuna dolara. Zaradivši milijune ostao je
tri godine kod kuće, kako bi čuvao djecu. Potom je 2003. godine
osnovao Herjavec Group, softversku sigurnosnu tvrtku.
Od tvrtke s tri zaposlena Herjavec Group je dogurala do preko
stotine zaposlenih i do zarade teške stotine milijuna dolara.
Poanta showa: Nagovoriti dokazane investitore da ti
postanu poslovni partneri
Televizija ABC je reality ‘Shark Tank’ pokrenula 2009. godine, a
uz brojne nagrade, o uspjehu dovoljno govori podatak da se show
održao desetljeće.
Show prikazuje poduzetnike koji svoju poslovnu ideju prezentiraju
panelu od pet investitora ili ‘morskih pasa’, koji zatim odlučuju
– hoće li ulagati u poslovnu ideju kao poslovni partneri.
Herjavec je trenutno jedan od tih morskih pasa, dio stalnog
postava poslovnih investitora.
Zlatni poslovni savjeti
Osim što nastupa na spomenutom showu, Herjavec često gostuje u
drugim poslovnim medijima. Tako je nedavno otkrio CNBC-u ‘o čemu
morski psi pričaju na pauzi za ručak’, dao je nekoliko savjeta o
sigurnosti interneta te opisao kako mu je diploma iz književnosti
pomogla na putu do bogataša.
– Jedna od ključnih stvari u životu je komunikacija. Možeš imati
najbolje ideje na svijetu, ali ako ne možeš navesti nekog da te
posluša, nikad nećeš napredovati. Sve u životu je vezano uz
prodaju nečeg. Prodaja je umijeće – kako navesti nekog da vidi
stvari tvojim očima i kupi nešto od tebe – dao je savjet za
CNBC-ov ‘Make It’.
– Investitori više ulažu u poduzetnika, nego u proizvod –
pojasnio je dodatno koliko je važno biti komunikativan, piše
Poslovni.hr.