BICIKLI I PJEŠACI

ŠTENDERI Koštali su 23.750 kuna, no i dalje ih gotovo nitko ne koristi

Stalci su postavljeni tamo gdje se učestalo nepropisno parkiraju automobili, a sve to kako bi se pješacima olakšalo kretanje. Tako je definirano projektom za koji je novac dala Europa.

Novi stalci za bicikle nedavno postavljeni na nekoliko lokacija u
Varaždinu odmah su izazvali reakciju Varaždinaca. Najčešće
primjedbe odnosile su se na to da su postavljeni na mjesta gdje
ih nitko neće koristiti, a mnogi su se negativno izrazili i o
njihovom izgledu.

Gradska vlast nije ‘rezala vrpcu’ prilikom njihova postavljanja,
jednostavno su niknuli jednoga jutra na gradskim
nogostupima. 

Ono što smo doznali je da su postavljeni u sklopu provedbe
projekta CityWalk, kojeg Grad Varaždin provodi
od prosinca 2016. godine. Koštali su 23.750
kuna
, a nabavljeni su od ovlaštenog proizvođača urbane
opreme – tvrtke Vojtek oprema d.o.o. 

– Stalci za bicikle u cijelosti su plaćeni europskim
novcem
iz sredstava projekta CityWalk – naglašavaju u
Gradu.

Grad je od Policijske uprave varaždinske
zatražio odobrenje da se stalci postave na tri lokacije. Policija
je tako dala suglasnost za postavljanje novih stalaka za bicikle
na nogostupu u zoni pješačkih prijelaza u Preradovićevoj i
Kukuljevićevoj ulici te u Ulici Ognjena Price. Projektom nisu
predviđene dodatne lokacije.

– U projektu je bilo predviđeno postavljanje stalaka za bicikle
na ona mjesta gdje se učestalo nepropisno parkiraju automobili, s
ciljem da se pješacima olakša kretanje – stoji u odgovoru
Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo
Grada Varaždina.

Naime, cilj projekta je potaknuti zdravu urbanu mobilnost –
korištenje bicikala i pješačenje te osigurati pješačku
prohodnost.

No iz Grada napominju, ako ništa drugo, da su ovakvi stalci
sigurniji od onih koji su od ranije postavljeni širom grada.

– Ovakav stalak je sigurniji za bicikl kod eventualnog otuđenja
bicikla, čvrsto je fiksiran i sigurniji je po kvaliteti od
takozvanih malih stalaka, ‘spirala’, kod kojih postoji mogućnost
prevrtanja bicikla, oštećenja žbica prednjeg kotača te oštećenja
disk kočnice. Bicikl kod ovakvih stalaka se punom bočnom stranom
oslanja na stalak i mnogo je sigurni na prevrtanje kod stavljanja
male djece na stražnju sjedalicu bicikla – stoji u odgovoru iz
Grada.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije