U kampanji tvrtke Varteks reper je isprobao dva odijela – jedno za studijski posao, a drugo za onaj po čemu ga najbolje znamo – repanje.
Varteks nastavlja s kampanjom ‘Nesavršeni
muškarci u savršenim odijelima’.
Ovaj mjesec ‘na naslovnici’ našao se Edin Osmić,
umjetničkog imena Edo Maajka, jedan od
najpoznatijih repera s naših područja. Uz repersku karijeru on je
još producent, tekstopisac, zaljubljenik u glazbu, prirodu i
ljude.
Varteksova kampanja navodi da je Edo u Hrvatsku došao 1992. kao
izbjeglica iz Bosne i Hercegovine. U Zagrebu je završio srednju
školu, a iza sebe ima šest albuma, dok je prvi ‘Slušaj Mater’
snimio 2001. godine.
Dobitnik je brojnih relevantnih glazbenih nagrada, održava
radionice za mlade, a nastupe u solo varijanti ili s bendom
održao je po čitavom Balkanu, Americi, Australiji i dobrom dijelu
Europe.
U kampanji tvrtke Varteks isprobao je dva odijela – jedno za
studijski posao, a drugo za onaj po čemu ga najbolje znamo –
repanje.
Prije njega u kampanji su se našli kuhar Mate
Janković, članovi benda Let 3,
poduzetnik Ivan Mrvoš, inovator Mate
Rimac i ostali.