Nove bilježnice će osim učenika Osnovne škole u Petrijancu, dočekati i učenike Područnih škola Nova Ves i Strmec Podravski.
U općini Petrijanec ove će godine prvog dana nastave u školskoj
godini 2019./2020., učenike osnovne škole na stolu dočekati nove
bilježnice, kajdanke i pisanke, likovne mape, geometrijski pribor
(dva trokuta, ravnalo, kutomjer i šestar) olovke i gumice za sve
učenike.
Rezultat je to Odluke općinskog načelnika Željka
Posavca koji je kupnjom školskih bilježnica i školskog
pribora želio olakšati izdatke roditeljima za narednu školsku
godinu.
Tako će nove bilježnice, osim učenika Osnovne škole u Petrijancu,
dočekati i učenike Područnih škola Nova Ves i Strmec Podravski.
Za ovu će inicijativu iz općinskog proračuna općine Petrijanec
biti će izdvojen kompletan iznos.
– Preuzimanje dužnosti načelnika 2017. godine, jedna od
prvih Odluka koju sam donio kao načelnik bila je kupnja
bilježnica za sve učenike Osnovne škole Petrijanec i PŠ Strmec
Podravski i Nova Ves Petrijanečka, drago mi je da smo sa tom
praksom nastavili već treću godinu zaredom, a iduće godine
predložiti ćemo u proračunu još veći iznos za nabavku pribora i
bilježnica a sve u cilju kako bismo olakšali roditeljima početak
školske godine. Prošle smo godine po prvi puta stipendirali
učenike, a nastavili smo sa stipendijama i za studente, te ćemo i
ove godine stipendirati i poticati i učenike za izvrsne rezultate
kao i studente – rekao je Željko Posavec.
Ovo je još jedna pozitivna mjera kojom će Općina olakšati
žiteljima školovanje svoje djece. Na jesen se kreće ponovno sa
produženim boravkom koji se u Osnovnoj školi Petrijanec održava
također od 2017-e godine.
Program produženog boravka omogućuje učenicima redovitost u
pisanju domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog
gradiva prema nastavnom planu i programu za pojedini
mjesec te zadovoljavanje osobnih interesa i razvijanje
vještina kroz individualni i grupni rad, a provodi se u toku
nastavnog dana u trajanju od 11.30 do 16.30. sati.
– Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične
nastave; u njemu se povezuju rad, igra i učenje s ciljem
stvaranja pozitivnog radnog ozračja u kojem će dijete učiti kako
biti samostalno, stvarati pozitivnu sliku o sebi kroz otkrivanje
različitih izvora učenja – stoji u priopćenju.