PROJEKT 'PROMO'

EDUKACIJA O OTPADU Prošlo je 10 mjeseci, a od najavljenih aktivnosti provedena je – nijedna

​Leci, brošure, plakati, radijske i TV-emisije i spotovi, web-stranica, javne tribine, radionice za djecu, natjecanja u školama, slikovnice i bojanke... Sve to tek čeka na red.

Prošlo je godinu dana otkako je Gradu Varaždinu,
zajedno s još nekoliko gradova i općina, odobren projekt težak
1,2 milijuna kuna, namijenjen edukaciji građana
o održivom gospodarenju otpadom. Od toga iznosa 85% osigurava
Europska unija, a 15% je iz lokalnog proračuna.

Projekt pod nazivom ‘PROMO – Pravilnim primjerOM učimo
zaštititi okOliš’
detaljnije je predstavljen prije
gotovo deset mjeseci, kada je najavljen cijeli niz aktivnosti.

Rečeno je tada da projekt traje od listopada 2018. do proljeća
2020. godine i da će obuhvatiti čak 97 posto
stanovništva
– od djece predškolske dobi do starijih
osoba, a prilagođen je i osobama s invaliditetom.

Govorilo se tako da će biti tiskano 128.000 edukativnih letaka,
28.000 brošura i vodiča, 5.000 bojanki, bit će organizirane javne
tribine, radionice, natjecanja, emitirat će se video-spotovi,
radijske emisije, objavljivati novinski članci…

No, od svih tih aktivnosti, do dana današnjeg odrađeno je –
praktički ništa.

Sasvim precizno, jedino što je napravljeno je da je provedena
jednostavna nabava za provedbu jednog malog dijela aktivnosti, a
još jedna je pred završetkom.

Tako je dogovoren dizajn i objava web-oglasa i ‘banera’
(procijenjeni iznos vrijednosti nabave bio je 33.120
kuna
bez PDV-a), izvršitelj su Varaždinske vijesti za
razdoblje od ožujka 2019. do veljače 2020. Isti nakladnik odabran
je i za izradu i objavu plaćenih oglasa (procijenjeni iznos
vrijednosti nabave 18.000 kuna bez PDV-a), koji
će krenuti od rujna ove godine, a očekuje se praćenje tribina i
konferencija o gospodarenju otpadom.

Dvije nabave su poništene jer se nitko nije prijavio. Tako nisu
dogovorene usluge stručnjaka osposobljenih za rad s djecom i s
osobama s invaliditetom (procijenjenja vrijednost 43.000
kuna
bez PDV-a), kao ni usluga nadogradnje web-a
(procijenjena vrijednost 12.000 kuna bez PDV-a).

Čak 592.113,60 kuna bez PDV-a procijenjen je
iznos nabave za izradu i tisak promidžbenih materijala i
informativno-obrazovnog materijala za školsku i predškolsku
djecu, dok je izrada i tisak letka na Braillevom pismu
procijenjena na 3.334,40 kuna. U ovome trenutku
u tijeku je pregled i ocjenjivanje dospjelih ponuda.

Nikakve druge aktivnosti nisu provedene. Kako se najavljuje,
trebale bi krenuti od rujna ove godine. Leci, brošure, plakati,
radijske i TV-emisije i spotovi, web-stranica, javne tribine,
radionice za djecu, natjecanja u školama, slikovnice i bojanke…
Sve to tek čeka na red.

Gradonačelnik Ivan Čehok prilikom predstavljanja
projekta najavljivao je i mogućnost otvaranja posebne vrste
trgovine, u kojoj će se sva roba prodavati u ambalaži
neškodljivoj za okoliš. No projektom otvaranje takve vrste
trgovine – nije bilo ni predviđeno.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije