O suvremenim tendencijama u razvoju marketinga uvjetovanog razvojem i primjenom novih tehnologija raspravljat će znanstvenici i stručnjaci kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.
U petak 11. listopada održat će se otvorenje 4. međunarodne
znanstveno – stručne konferencije CRODMA 2019.
na Fakultetu organizacije i informatike s početkom u 10 sati.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i
interaktivni marketing – CRODMA u suradnji s Fakultetom
organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilištem
Sjever te Veleučilištem ‘Lavoslav Ružička‘ iz
Vukovara, a tema ovogodišnje konferencije je ‘Marketing 4.0’.
O suvremenim tendencijama u razvoju marketinga uvjetovanog
razvojem i primjenom novih tehnologija raspravljat će
znanstvenici i stručnjaci kojima je marketinška teorija i praksa
u fokusu pozornosti. Cilj konferencije je povezivanje
znanstvenika i njihovog znanstvenog djelovanja sa stručnjacima iz
prakse, a time i izravno utjecati na razvoj i primjenu suvremenih
modela marketinškog djelovanja.
Pozdravni govori:
– Prof.dr.sc. Damir Dobrinić, predsjednik
Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing, predsjednik
Programskog odbora
– Izv.prof.dr.sc. Nina Begičević Ređep, dekanica
Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Gosti predavači:
– Ante Rončević (Sveučilište Sjever): KONTRASTI
SUVREMENOG MARKETINGA
– Petra Grd (FOI Varaždin): PRIMJENA BIOMETRIJE
U MARKETINGU
– Slaven Mišak (BonsAI, d.o.o.): MODERAN PRISTUP
KORISNIČKOJ PODRŠCI