Ovogodišnja tema 'Marketing 4.0' objedinila je na jednom mjestu teme vezane uz nove marketinške alate...
Četvrta međunarodna znanstveno-stručna konferencija
CRODMA 2019. prošlog je petka, 11. listopada, na
Fakultetu organizacije i informatike okupila je
pedesetak učesnika i gostiju iz svih dijelova Republike Hrvatske
i susjednih zemalja. Ovogodišnja tema ‘Marketing 4.0’ objedinila
je na jednom mjestu teme vezane uz nove marketinške alate, a sve
to u organizaciji Hrvatske udruge za direktni i interaktivni
marketing CRODMA, Fakulteta organizacije i informatike
Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta Sjever i Veleučilišta
‘Lavoslav Ružička’ iz Vukovara.
– Ovdje govorimo o elektroničkom marketingu, web marketingu,
marketingu stvari, umjetnoj inteligenciji u marketingu, dakle
cijelom nizu novih marketinških alata koji čine novu marketinšku
paradigmu – naglasio je prof. dr. sc. Damir
Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i
interaktivni marketing i predsjednik Programskog odbora spomenute
konferencije, ujedno i profesor na varaždinskom FOI-ju.
Cilj konferencije i ove je godine bio povezati znanstvenike i
njihovo znanstveno djelovanje sa stručnjacima iz prakse, a time i
izravno utjecati na razvoj i primjenu suvremenih modela
marketinškog djelovanja.
– Jedan od ciljeva je i prijenos znanja i iskustva iz prakse
marketinških stručnjaka našim studentima, koji čine značajan dio
sudionika ove konferencije – istaknula je dekanica FOI-ja
izv. prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep i dodala
da je na konferenciji u znanstvenim i stručnim sekcijama
predstavljeno 25 znanstvenih radova autora iz čak osam europskih
zemalja.
Okosnicu ove konferencije činila su tri stručna predavanja na
temu suvremenih tendencija u razvoju marketinga. Izv. prof. dr.
sc. Ante Rončević, izvanredni profesor na
Sveučilištu Sjever i pročelnik Odjela za ekonomiju te gost
predavač na ovoj konferenciji govorio je o kontrastima suvremenog
marketinga te naglasio da je danas u marketingu neizbježno
napraviti simbiozu između online i offline marketinga.
Uz Rončevića, docentica na Fakultetu organizacije i informatike
dr. sc. Petra Grd adresirala je temu primjene
biometrije u marketingu, dok je Slaven Mišak,
CEO tvrtke BonsAI govorio o modernom pristupu korisničkoj
podršci.
O udruzi CRODMA
Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing – CRODMA
strukovna je udruga koja na području Republike Hrvatske djeluje
od 2007. godine. Članica je FEDMA-e (Federation of European
Direct and Interactive Marketing) te okuplja gospodarstvenike i
znanstvene djelatnike iz područja marketinga. Misija CRODMA-e se
manifestira kroz doprinos svih njezinih članova daljnjem razvoju
i implementaciji marketinške teorije i prakse.