U sklopu Erasmus+ IAG4VET projekta, zaposlenici
Elektrostrojarske škole Varaždin sudjelovali su
na edukaciji u Italiji od 30. rujna do 4. listopada 2019. godine.
Edukacija je održana u školi Istituto di Istruzione
Superiore Alessandro Volta koja se nalazi u talijanskom
mjestu Frosinone. Osim iz
Hrvatske, skupu je nazočilo dvadeset sudionika
iz partnerskih škola iz Estonije, Velike Britanije i
Finske, te domaćini iz Italije.
Hrvatsku je predstavljalo četvero zaposlenika Elektrostrojarske
škole: ravnatelj Igor Kos, psiholog
Ratko Kovačić te profesorice Željka
Kezele i Valentina Bračko. Tema
provedene aktivnosti bili su marketinški alati, a cilj je bio
proširiti znanje o marketinškim aktivnostima, te ulozi društvenih
i plaćenih medija u komunikacijskom procesu između institucija i
ciljnih skupina.
Tijekom petodnevne edukacije sudionici su imali priliku detaljno
upoznati školu domaćina. Riječ je o tehničkoj školi koja nudi
dvogodišnje i trogodišnje obrazovne programe u području mehanike,
elektronike, informatike, biotehnologije i marketinga. Također,
svaka je škola izvijestila partnere o marketinškim aktivnostima
koje provodi u svrhu privlačenja budućih učenika.
Sudionici su razmjenjivali dosadašnja iskustva na području
planiranja i provedbe marketinških aktivnosti, dijelili
informacije o učinkovitom širenju informacija putem društvenih i
plaćenih medija, raspravljali o ulozi zaposlenika i učenika u
komunikacijskom procesu, te uspoređivali primjere dobre prakse na
partnerskim školama.
U
sklopu edukacije održano je nekoliko radionica na kojima su se
sudionici upoznavali s novim metodama za proširivanje
marketinških aktivnosti. Na prvoj od njih, pod nazivom “A
better way to present”, sudionici su imali priliku
isprobati online alat H5P kako bi kreirali
interaktivne sadržaje koje je zatim moguće postaviti na web
stranicu ili koristiti kao alat u nastavi.
Škola domaćin je također organizirala radionicu pod vodstvom
Giacoma de Angelisa koja je odrađena u dva
dijela. Prvi je dan svrha radionice bila analizirati proces
kreativnog razvoja ideje za promidžbeni spot, dok je drugi dan
radionica nastavljena u profesionalnom fotografskom studiju gdje
su sudionici osmislili i snimili kratku video promociju vlastite
škole.
Organiziran je posjet umjetničkoj akademiji Rufa
u Rimu, koja se specijalizirala za umjetničke programe poput
slikarstva, kiparstva, dizajna, filma i fotografije. U pratnji
stručnog vodiča razgledali su instituciju te prisustvovali
predavanju o akademiji. Osim radnih posjeta, bilo je vremena i za
upoznavanje lokalnih znamenitosti tijekom posjeta Rimu i
benediktinskoj opatiji Casamari.
Posjet Italiji pokazao se informativnim za buduće marketinške
strategije Elektrostrojarske škole jer smo dobili uvid u mnoštvo
novih medijskih oblika i kanala putem kojim je moguće ostvariti
inovativnu komunikaciju s ciljnim skupinama.