U projekt koji će trajati dvije godine, još su uključene osnovne i srednje škole iz Grčke, Finske, Rumunjske, Portugala i Litve.
Nakon uspješno završenog projekta STARS u rujnu 2019. godine, u
sklopu kojeg su učitelji i učenici radili na temi vezanoj uz
suzbijanje stereotipa putem stvaranja inovativnih nastavnih
materijala i razmjenom dobre prakse, Osnovnoj školi Novi Marof
odobreno je financiranje projekta SOFT (Science Outside
Featuring Technology).
U projekt koji će trajati dvije godine, još su uključene osnovne
i srednje škole iz Grčke, Finske, Rumunjske, Portugala i Litve.
Sudionici se bave učenjem u prirodi uz korištenje tehnologije.
Takav rad traži od učenika i učitelja primjenu različitih
vještina i znanja; sudjelovanje u izradama prezentacija i video
uradaka, istraživanjima različitih tipova, radionicama, kreiranju
novih aktivnosti za učenje u prirodi, izradi službenoga loga
projekta i metodičkoga priručnika o novim oblicima poučavanja,
pisanju izvješća, rad na e-Twinning portalu, Officu 365,
Microsoft Teamsu i Yammer aplikaciji i nizu drugih aktivnosti.
Učenici će imati priliku upoznati druge kulture, običaje i
sustave obrazovanja, steći nova prijateljstva i primjenjivati
naučeno.
Glavni koordinator projekta je učitelj informatike Josip
Beštek, a zamjenica koordinatora je učiteljica
hrvatskoga jezika Katarina Marenčić.
U projektu sudjeluje i ravnatelj škole Anđelko
Bošnjak, učitelji Nevio Cifrek, Ivana
Gabričević i Zdravko Petek te 25
učenika sedmih i osmih razreda OŠ Novi Marof i PŠ Remetinec.
U prvoj ovogodišnjoj međunarodnoj razmjeni od 11. do 18. siječnja
2020. učenici i učitelji iz Novog Marofa putovali su u Riihimäki
u Finsku, a ugostila ih je osnovna škola Harjunrinteen koulu.
Osim druženja s učiteljima i učenicima iz Grčke, Portugala, Litve
i Rumunjske, učenici su učili kako povijest i likovnu kulturu
učiti u prirodi uz korištenje tehnologije.
Aktivnosti učenika odvijale su se na zanimljivim mjestima i
znamenitostima: nacionalnim galerijama u Helsinkiju, tvrđavi
Suomenlinni (utvrda na UNESCO-vu popisu mjesta svjetske zaštite),
Hameenlinnu, Parku prirode Aulanko te muzeju Moomina u gradu
Tamperu.
U slobodno vrijeme uživali su u ledenom plivanju u jezeru u
kombinaciji sa saunom te klizanju u ledenoj dvorani.
Osim dragih i vrijednih prijateljstava, sudionici su obogaćeni
novim iskustvima i korisnim znanjima, ističu iz Osnovne škole
Novi Marof.