Dio kišobrana dijeli se po školama, a dio će dobiti građani koji su najbolje razvrstavali otpad.
Za potrebe projekta PROMO Grad Varaždin naručio
je čak 12.500 kišobrana, koji ukupno koštaju 348.125 kuna.
Riječ je o projektu namijenjenom edukaciji građana o gospodarenju
otpadom. Ukupna težina projekta je 1,2 milijuna kuna, od čega
Europska unija osigurava 85%, a ostatak lokalni proračun.
Iz toga ispada da je samo na promotivne kišobrane potrošeno 30
posto vrijednosti projekta.
Dobavljač kišobrana, odabran putem postupka javne nabave, je
tvrtka Studio redizajn d.o.o. iz Zagreba,
izvijestili su nas iz Grada Varaždina.
Riječ je o tvrtki koja se bavi isključivo dizajnom, a odgovor na
pitanje tko je proizvođač naručenih kišobrana još čekamo.
Projekt pod nazivom ‘PROMO – Pravilnim primjerOM učimo
zaštititi okOliš’ detaljnije je predstavljen krajem
2018. godine. Najavljeno je tada provođenje cijelog niza
aktivnosti, no s početkom konkretne provedbe projekta se dosta
kasnilo. To se opravdavalo time da je bilo potrebno provesti
postupke javne nabave za sve aktivnosti.
Leci, brošure, plakati, radijske i TV-emisije i spotovi,
web-stranica, javne tribine, radionice za djecu, natjecanja u
školama, slikovnice i bojanke… Sve to bilo je najavljeno od
aktivnosti pri predstavljanju projekta.
Završetak projekta predviđen je za ožujak ove godine, rekao je na
ovotjednom kolegiju gradonačelnika gospodarski pročelnik
Tomislav Bogović.
Na kolegiju je rečeno da se po školama provode eduacije te se
istovremeno djeci dijele kišobrani. Za te je potrebe osigurano
6.000 kišobrana.
Preostalih 6.500 kišobrana namijenjeno je građanima koji su bili
najbolji u selektiranju otpada u prethodnom razdoblju. Lista
najboljih zasad još nije poznata, kao ni način dodjele odnosno
preuzimanja nagrade.
Osim na području Varaždina, projekt se provodi i u općinama
Mali Bukovec, Sveti Đurđ, Vidovec
i Veliki Bukovec, kao i u gradovima Varaždinske
Toplice i – Vodice.