Vijesti / Društvo

'Grad nije pomrsio planove izgradnje novog Autobusnog kolodvora'

'Grad nije pomrsio planove izgradnje novog Autobusnog kolodvora'

Trgovačko društvo Autobusni prijevoz d.o.o. jučer je sazvalo konferenciju za medije u kojoj su iznijeti problemi s kojima se ta tvrtka suočava na tržištu. Osvrnuli su se (ne)profitabilnost javnog gradskog prijevoza i izgradnju autobusnog stajališta na autobusnom kolodvoru, čime se, kako su istaknuli 'sigurnost putnika, pješaka te autobusnog i prometa u cjelini značajno narušava.'

> Autobusni prijevoz o 'busekima': 'Javni prijevoz je u Varaždinu neprofitabilan!'

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Poslan je upit u Grad za komentar o cjelokupnoj situaciji, a odgovor prenosimo u cijelosti.

'Grad Varaždin otvoren je za različita mišljenja i stavove, no prije svega osnovna zadaća Grada je da neposredno ostvaruje potrebe građana, odnosno da stavlja javni interes prije privatnog. Javni gradski prijevoz u funkciji je omogućavanja mobilnosti svim socijalnim kategorijama stanovnika koja će dovesti do povećanja mobilnosti ukupne urbane populacije, uz racionalno korištenje prostornih, ekonomskih i ekoloških resursa urbanog prostora. Stoga je i raspisana koncesija za prijevoz putnika u javnom prometu te je zaključen ugovor.

Što se tiče stajališta za gradski prijevoz u ulici Zrinskih i Frankopana Grad Varaždin vlasnik je čkbr. 2893/3 k.o. Varaždin koja je u naravi Ulica Zrinskih i Frankopana. Temeljem Zakona o cestama („Narodne novine“ broj 84/11, 18/13, 22/13, 54/13, 148/13, 92/14) Ulica Zrinskih i Frankopana je nerazvrstana cesta koja se koristi za promet vozilima i koju svatko može slobodno koristiti na način i pod uvjetima određenim Zakonom i drugim propisima.

Nerazvrstane ceste su javno dobro u vlasništvu jedinice lokalne samouprave na čijem se području nalazi i ne mogu se otuđiti iz vlasništva jedinice lokalne samouprave niti se na njoj mogu stjecati stvarna prava, osim prava služnosti i prava građenja radi građenja građevina sukladno odluci izvršnog tijela jedinice lokalne samouprave, pod uvjetom da ne ometaju odvijanje prometa i održavanje nerazvrstane ceste.

Iz priloženog je vidljivo da Grad Varaždin niti jednim svojim postupkom nije želio niti je povrijedio prava privatnog vlasnika i na taj način 'pomrsio planove izgradnje' novog Autobusnog kolodvora.

U svim svojim postupanjima, Grad Varaždin postupa i postupat će u korist i na dobrobit građana, a potpuno je jasno da građani grada Varaždina imaju potrebu za autobusnim stajalištem u neposrednoj blizini autobusnog kolodvora da bi nastavili svoja putovanja uz minimalni gubitak vremena.

Kako nije moguće dodijeliti pravo obavljanja koncesije na privatnom vlasništvu, neophodno je adaptirati navedeno autobusno stajalište neposredno uz kolodvor.

Upravo usklađenost i koordiniranost javnog gradskog prijevoza sa međumjesnim, međunarodnim i drugim oblicima autobusnog prometa donijet će vrlo brzo novu kvalitetu prijevoza te korist koncesionaru javnog gradskog prijevoza, vlasnicima autobusnog kolodvora, prijevoznicima i što je najvažnije – putnicima.' - stoji u očitovanju Grada Varaždina.

Najnovije

Reci što misliš!


Vezani članci