O MARKETINGU
DIGITALNO DOBA Marijan Palić i Mato Rajić u hotelu Hilton predstavili knjigu 'Atomski marketing'
O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.
'FCK, we're sorry, Dobro vs zlo, Moron, Mišolovka, Bolimepipi, Drečanje beba...' samo su neka od stotinjak poglavlja knjige 'Atomski marketing' koju su u utorak, 29. veljače, u hotelu Hilton predstavili autor Marijan Palić i suautor Mato Rajić.
O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.
- Marketing je sam po sebi pričanje priče, pa sam odlučio kroz svoju priču i druge konkretne primjere čitatelju približiti marketing digitalnog doba - kazao je Marijan Palić koji se, iako 29-godišnjak, digitalnim marketingom uspješno bavi desetak godina.
Marketing
digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj
marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalaze primjeri koji
se mogu primijeniti uz minimalne budžete, baš kao što je to radio
i sam autor.
Kako kaže, volio bi da je netko ovakvu knjigu napisao kada je on kretao u posao jer bi izbjegao greške koje je sam prevladao.
-
Prvo sam mislio da je naslov prepotentan. Kada
sam još nedovršeno štivo pročitao u dahu, shvatio sam da se
drugačije niti ne može zvati. Najvrjednije u knjizi je da
čitatelj shvati da marketing nije rezerviran samo za one koji
imaju velike budžete. Novi ‘online svijet’ omogućio je neslućene
mogućnosti uz ponekad minimalna ulaganja - kaže Mato
Rajić, iz Rajić Consultinga, autor dijela poglavlja
vezanih uz web i digitalni marketing.
Politički analitičar, konzultant i poduzetnik Mate Mijić posvjedočio je da se knjiga čita u jednom dahu zbog kratkih i slikovitih priča i primjera iz prakse te je okupljenima pročitao poglavlje 'Zamjeramo marketingašima, a mi smo isti!'.
- Knjiga Atomski marketing nije obična knjiga o marketingu, gdje čitate 300 stranica, a izvučete 2 stranice vrijednih zaključaka. Knjiga nije znanstveni pogled na marketing, nego pogled nekoga tko to živi i radi godinama te kroz životne priče i projekte pokazuje prilike i zamke. Must read! - kazao je Ilija Brajković, direktor i vlasnik digitalne agencije Kontra.
Više o knjizi i autorima možete saznati ovdje.
-
U Lovačkom savezu Međimurske županije izražavaju radost što u njihove redove ulazi sve veći broj žena. One koje su to postale pokazale su i dokazale kako se i ovdje mogu ravnopravno nositi s muškarcima
-
24-godišnja djevojka iz Kotoribe ruši predrasudu da su muškarci bolji za volanom. Odlično se snalazi za volanom automobila, autobusa, kamiona...
Najgledanija galerija
Izdvojeno
-
Dnevna doza povijesnih štikleca je ovdje...
-
Kiša pada, španciranje ne staje...
-
Osvrnuo se Čehok i na kandidaturu Zdravke Grđan te istaknuo kako mu nije baš logično što se za gradonačelnika kandidira netko tko se tek nedavno doselio u Varaždin...
Reci što misliš!