'Išli smo za tim da riješimo problem onih lokacija na kojima, kako nas građani upozoravaju, vlada kaos'...
Prijedlog odluke o organizaciji i načinu naplate
parkiranja na području Grada Varaždina te
određivanje javnih parkirališta i garaža točke
su dnevnog reda koje će se u srijedu, 10. lipnja, naći pred
vijećnicima Gradskog vijeća.
– Ovo Gradsko vijeće mora donijeti tu odluku jer su to repovi
bivšega Gradskog vijeća. Kad smo preuzeli upravljanje Gradom
zatekli smo nerasčišćene odnose i račune, a da bismo to
raščistili moramo postupiti u skladu s koncesijskom ugovorom –
kazao je varaždinski gradonačelnik Ivan Čehok
uoči sutrašnje sjednice.
– Išli smo za tim da riješimo problem onih lokacija na kojima,
kako nas građani upozoravaju, vlada kaos – primjerice
Kratka ulica, oko stadiona
Slobode, ispred Konzuma u Ulici braće
Radić i niz drugih lokacija – dodao je gradonačelnik.
Istaknuo je da nisu išli za tim da znatno povećaju broj
parkirnih mjesta.
– Ipak, moram istaknuti da grad Čakovec ima 2.100 parkirnih
mjesta, a Varaždin 950. Ne bude cijeli grad pod naplatom, ali
idemo za tim da sve neuralgične točke stavimo pod naplatu, a
građanima i dalje ostaje mogućnost besplatnih parkinga uokolo
centra – kazao je Čehok.
Prijedlogom se želi i smanjiti tolerancija za
kupnju ili produženje parkirne karte na 5 minuta.
– Treba rasčistiti odnose koji se tiču praga tolerancije da ljudi
mogu kupiti kartu. To je pet minuta na početku i pet minuta po
isteku. Mislim da je to građanima dovoljno, tako da ako netko
mora baš skočiti po kolače, onda će stići, a ako misli kolač
pojesti, onda neće – pojasnio je gradonačelnik.
Vijećnici HDZ-a prijedloge će podržati, dok je
SDP već prošlog tjedna to nazvao ‘apsolutno neprihvatljivim’.
– Volio bih, i nadam se da ćemo u preostalih godinu dana mandata,
čuti barem jednom od strane SDP-a da je neki prijedlog dobar –
kazao je uvodno Damir Habijan, predsjednik
Gradskog vijeća.
– Mogu se složiti s predlagateljem jer rješavamo probleme koji se
vuku već sedam godina. Ako pogledate manje gradove od
Varaždina, poput Ivanca, Čakovca, Koprivnice, vidi se da je
obuhvat pod naplatom veći od Varaždina. Svrha parkiranja nije
stvaranje gužvi već bolja protočnost prometa i
samim time veća sigurnost sudionika – kazao je zaključno
Habijan.