Gradonačelnik Siniša Jenkač naglasio je kako je odluka o početku gradnje donijeta još 1987., a nakon više od 30 godina konačno se kreće s realizacijom ovog važnog infrastrukturnog projekta.
Jedan od najvećih projekata u posljednjih 50 godina na području
Novog Marofa kreće u realizaciju. Riječ je o izgradnji istočne
obilaznice vrijedne 105,5 milijuna kuna bez PDV-a, dok će ukupni
troškovi zajedno s projektiranjem i otkupom zemljišta te PDV-om
biti 147 milijuna kuna. Ugovor o početku izgradnje potpisan je u
srijedu u Kulturnom centru Ivan Rabuzin.
Gradonačelnik Siniša Jenkač naglasio je kako je
odluka o početku gradnje donijeta još 1987., a nakon više od 30
godina konačno se kreće s realizacijom ovog važnog
infrastrukturnog projekta.
– Za Marofčane to prvenstveno znači izmještanje teretnog
tranzitnog cestovnog prometa iz samog središta Novog Marofa. To
je za stanovnike od nemjerljive važnosti jer smo godinama
dobivali peticije da se nešto poduzme s prometom. Došli smo do
trenutka kada ćemo za dvije godine izmjestiti taj promet iz samog
centra, što znači ogromno povećanje kvalitete života za građane
Marofa – rekao je Jenkač.
Radi
se o velikom doprinosu i s gospodarske strane jer gradska uprava
priprema nekoliko gospodarskih zona koje će se vezati na tu
obilaznicu.
– Pripremamo i naše nerazvrstane ceste koje će biti vezane na
obilaznicu, a koje će nas koštati preko 10 milijuna kuna
– rekao je Jenkač naglasivši kako se budućnost gospodarstva
veže upravo na tu obilaznicu.
– Tu je i dobra suradnja s Hrvatskim vodama koje paralelno
pripremaju projekt uređenja rijeke Bednje uz obilaznicu.
Zadovoljni su ribiči, zadovoljni su gospodarstvenici, bit će
zadovoljni i ljudi. To je svakako jedan od najvećih projekata u
proteklih 50 godina u Novom Marofu – istaknuo je
gradonačelnik Novog Marofa.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić
kazao je kako se radi o cesti duljine 4,5 kilometara koja na
svojoj trasi ima i dva mosta preko Bednje, duljine 120 i 46
metara, 14 propusta te 6 raskrižja.
– Rok za završetak projekta je dvije godine, a ono što mi je
posebno zadovoljstvo i što je jamstvo da će projekt biti
realiziran u roku i kvalitetno, je da projekt istočne obilaznice
Marofa rade lokalne tvrtke. Radi se o respektabilnim izvođačima s
kojima Hrvatske ceste imaju najbolje iskustvo, a to su tvrtke
Kolas i Zagorje gradnja i to nam je jamstvo da u svim ovim
krizama koje smo imali, gdje imamo problem u realizaciji projekta
ako je izvođač radova iz inozemstva, ovdje tih problema sigurno
nećemo imati – rekao je Škorić.
Dodao je kako će se realizacijom ovog projekta steći uvjeti za
kvalitetan život stanovnika Novog Marofa.
– Ova dionica kroz Novi Marof državne ceste D3 jedna od
najopterećenijih dionica uopće na toj državnoj cesti s izraženom
strukturom teškog teretnog prometa te značajno opterećuje
sigurnost prometa, posebno onih najugroženijih skupina, pješaka,
biciklista i školaraca, a i narušava kvalitetu života u smislu
zagađenja zraka, buke i svega ostalog što takav promet donosi
– istaknuo je Josip Škorić.