U protekle 3 godine, u modernizaciju javne rasvjete Općina Maruševec uložila je gotovo milijun i tristo tisuća kuna.
Danas je u Općini Maruševec potpisan ugovor za izvođenje radova
na modernizaciji javne rasvjete.
Temeljem provedenog javnog poziva, najpovoljniju ponudu za
izvođenje radova predalo je poduzeće Ivkom d.d. iz Ivanca. Ugovor
je s izvršnim direktorom poduzeća Edom Rajhom potpisao načelnik
Damir Šprem.
– Vrijednost radova i opreme prema ugovoru iznosi 576.037,50 kuna
što će biti uloženo u postavljanje energetski učinkovitih LED
rasvjetnih tijela na području Općine Maruševec. Drago nam je da
se na javni poziv javilo domaće poduzeće s certificiranom opremom
kojom će se uštedjeti na troškovima električne energije, ali i
pozitivno utjecati na sigurnost svih sudionika u prometu
– rekao je prilikom potpisivanja načelnik Šprem.
Izvršni direktor Edo Rajh kazao je kako je
poduzeće IVKOM d.d. od prošle godine uz postojeće komunalne
usluge krenulo i s uslugom održavanja postojeće javne rasvjete na
području Općine Maruševec. Prema danas potpisanom ugovoru,
zamijenit će se energetski neučinkovita i dotrajala rasvjetna
tijela sa znatno učinkovitijom i kvalitetnom LED rasvjetom na
zadovoljstvo svih građana.
Potpisivanju su nazočili zamjenik načelnika Mario Klapša te
potpredsjednik Vlade i ministar graditeljstva i prostornoga
uređenja Predrag Štromar, čije je ministarstvo podržalo projekt
sa 134.308,00 kuna.
– Ovo je jedan dio od milijarde kuna koja je u protekle 3 godine
stigle iz Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja u
sjeverni dio Hrvatske na temelju potreba koje su iskazale općine
i gradovi – kratko je izjavio tom prilikom potpredsjednik
Vlade i ministar Predrag Štromar.
U protekle 3 godine, u modernizaciju javne rasvjete Općina
Maruševec uložila je gotovo milijun i tristo tisuća kuna, od čega
je preko 550 tisuća kuna osigurano prijavom na natječaje
ministarstava Republike Hrvatske. U suradnji s HEP-ODS DP
Varaždin radi se na modernizaciji niskonaponske mreže, a trenutno
u Brodarevcu, Jurketincu, Gredi i Čalincu.