Svi naši stručnjaci maksimalno su angažirani te u suradnji s dobavljačima radimo na otklonu poteškoća te očekujemo normalizaciju telekomunikacijskog prometa u najkraćem mogućem roku, zaključuju u odgovoru HT-a
Otklonjen je tehnički kvar koji je prouzročio problem u uspostavi
fiksne i mobilne govorne usluge. Kvar je uočen u 10:15 sati i
trajao do 16:15 sati. Uzrok kvara je neregularno ponašanje
sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih
poziva uslijed softverske greške. Zbog kompleksnosti sustava i
specifičnosti kvara, koji se po prvi puta manifestirao u ovom
obliku, otklon kvara trajao je 6 sati, a u njegovo rješavanje
bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche
Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i
Metaswitch.
Nakon otklona kvara počeo je proces normalizacije usluga, a
prioritet je stavljen na hitne službe koje sada funkcioniraju bez
poteškoća, potom poslovne korisnike, a nakon toga slijede
privatni korisnici. Potpuna normalizacija telekomunikacijskog
prometa očekuje se uskoro.
Iako su čvorovi georedundantni, napomenuo je HT ranije,
došlo je do preopterećenja, što nije uobičajena situacija,
te radi toga je došlo i do poteškoća u uspostavi glasovnih poziva
u mobilnoj i fiksnoj mreži. “Dobavljač i naš stručni tim
intenzivno rade na rješavanju ovih poteškoća te očekujemo
normalizaciju prometa u što kraćem roku”, priopćili su ranije iz
HT-a.