Hrvatska turistička zajednica jučer je u Londonu, na World Travel Marketu, premijerno prikazala novi spot ‘Croatia full of life’ čiji je primarni cilj promocija Hrvatske kao turističke destinacije.
> USPJEŠNA SEZONA Varaždin ove godine dobio čak četiri nagrade i priznanja!
Najveći dio spota pripao je, očekivano, Jadranu, dok se tek Zagreb i Slavonija spominju kao kontinentale destinacije. Varaždinska županija nije ni na koji način zastupljena, što je mnoge turističke djelatnike i građane zasmetalo.
Među njima je i Ivan Čehok, varaždinski gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Grada Varaždina.
– Mislim da je to loše i da je selektivno, jednostrano, nepotpuno, krnje predstavljanje Hrvatske. Mislim da su u spot trebali staviti i kontinentalne destinacije, trebalo je staviti Varaždin sigurno, kao i Trakošćan. No to je i inače tako. U budućnosti treba to promijeniti. Mi ćemo imati sastanak s ministrom, no kako to radi Hrvatska turistička zajednica, morat ćemo zahtjev adresirati prema njima – rekao je Ivan Čehok.
Elizabeta Dolenec, direktorica Turističke zajednice Varaždinske županije, nije željela komentirati spot Hrvatske turističke zajednice.