CROATIA WITHOUT VARAŽDIN Ivan Čehok: ‘To je krnje predstavljanje Hrvatske’

Hrvatska turistička zajednica jučer je u Londonu, na World Travel Marketu, premijerno prikazala novi spot ‘Croatia full of life’ čiji je primarni cilj promocija Hrvatske kao turističke destinacije.

> USPJEŠNA SEZONA Varaždin ove godine dobio čak četiri nagrade i priznanja!

Najveći dio spota pripao je, očekivano, Jadranu, dok se tek Zagreb i Slavonija spominju kao kontinentale destinacije. Varaždinska županija nije ni na koji način zastupljena, što je mnoge turističke djelatnike i građane zasmetalo.

Među njima je i Ivan Čehok, varaždinski gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Grada Varaždina.

– Mislim da je to loše i da je selektivno, jednostrano, nepotpuno, krnje predstavljanje Hrvatske. Mislim da su u spot trebali staviti i kontinentalne destinacije, trebalo je staviti Varaždin sigurno, kao i Trakošćan. No to je i inače tako. U budućnosti treba to promijeniti. Mi ćemo imati sastanak s ministrom, no kako to radi Hrvatska turistička zajednica, morat ćemo zahtjev adresirati prema njima – rekao je Ivan Čehok.

Elizabeta Dolenec, direktorica Turističke zajednice Varaždinske županije, nije željela komentirati spot Hrvatske turističke zajednice.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije