nova prometnica

Infrastrukturni projekt u Novom Marofu: Počinje izgradnja istočne obilaznice

Obilaznica duga 4486 metara ići će od državne ceste D 22/D 24, odnosno između rotora na južnom ulazu u Novi Marof i ulaska na autocestu, do Presečna.

Novi Marof još je jedan korak bliže ostvarenju velikog
infrastrukturnog projekta – istočne obilaznice.

Nakon što je ovih dana izdana građevinska dozvola za izgradnju
novomarofske istočne obilaznice, u petak, 27. studenog, u maloj
dvorani Kulturnog centra “Ivan Rabuzin” održano je uvođenje u
posao na natječaju izabranih izvođača radova.

Obilaznica duga 4486 metara ići će od državne ceste D 22/D 24,
odnosno između rotora na južnom ulazu u Novi Marof i ulaska na
autocestu, do Presečna. Investicija Hrvatskih cesta vrijedna je
143 milijuna kuna. U sljedeće dvije godine obilaznicu će graditi
Zagorje gradnje i Colas Hrvatska.

Nadzor je povjeren Institutu IGH. Na uvođenju u posao u Novom
Marofu su, s pročelnicom gradskog Upravnog dijela za prostorno
uređenje, komunalni sustav, promet i zaštitu okoliša Dubravkom
Horvat-Đurkan, bili predstavnici Zagorje gradnje, Colasa,
Instituta IGH te investitora, Hrvatskih cesta.

Vezano uz početak izgradnje istočne obilaznice, gradonačelnik
Siniša Jenkač naglašava da se ostvaruje više od
30 godina stari san građana Novog Marofa.

– Proteklih pet godina intenzivno smo pripremali ovaj trenutak.
Građevinska dozvola je tu, izvođači su tu, radovi počinju. To
više nije samo priča, to je novomarofska stvarnost. Značajno je
ne samo ono vidljivo – izmještanje teretnog i tranzitnog prometa
iz Novog Marofa – nego i otvaranje doline rijeke Bednje sa
zapadne strane obilaznice, koja će se u budućnosti pretvarati u
zonu. Također otvaranje zone Oštričko gmanje cestom koju
projektiramo, koja se povezuje na obilaznicu i mostom koji ide
direktno kroz samu zonu. To su kapitalni projekti za sljedećih
100 godina koji će promijeniti vizuru Novog Marofa – ističe
gradonačelnik Jenkač.

Državna cesta DC 3, koja povezuje granični prijelaz Goričan,
Čakovec, Varaždin, Zagreb, Karlovac i Rijeku, duljine 218,4
kilometra, prolazi kroz središte Novog Marofa čime narušava
uvjete života u gradu i predstavlja trajno ograničenje za
odvijanje prometa te čini jednu od najkritičnijih dionica na tom
pravcu. Prolaz kroz središte, s nepovoljnim usponima (6%), bitno
narušava uvjete života u mjestu i predstavlja trajno ograničenje
za odvijanje prometa.

Izgradnjom istočne obilaznice Novog Marofa omogućit će se
zamjenska trasa koja će razdvojiti lokalni i gradski promet od
tranzitnog. Tlocrtni i vertikalni elementi trase odabrani su u
skladu s projektnom brzinom od 80 km/h, a poprečni profil buduće
prometnice sastoji se od jednog kolnika s jednom prometnom trakom
za svaki smjer.

Gradonačelnik Novog Marofa na pomoći u dovođenju ovog
dugoočekivanog projekta pred realizaciju zahvaljuje predsjedniku
Vlade Andreju Plenkoviću, ministru prometa
Olegu Butkoviću, predsjedniku Uprave Hrvatskih
cesta Josipu Škoriću te članu Uprave
Alenu Leveriću.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije