Noćni čitateljski susret održan je između ostalog u 6 školskih knjižnica Varaždinske županije, OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog Ivanec, OŠ Ante Starčevića Lepoglava, OŠ Ivana Rangera, Kamenica, OŠ Vinica, OŠ ‘Petar Zrinski’ Jalžabet, II. OŠ Varaždin.
Noćni čitateljski susreti većim su dijelom različiti od knjižnice do knjižnice. Jedino je propisano ceremonijalno čitanje iz užitka naglas i druženje preko skypea s drugim knjižnicama. Neke knjižnice susret provode tijekom večeri, neke nakon programa ostaju zauzete sa sudionicima na spavanju u vrećama za spavanje.
U ivanečkoj osnovnoj školi učenici su sudjelovali u radionici komunikacije koja je počela pantomimskim predstavljanjem zanimanja ljudi. Potom su u dva tima promijenili kraja bajke o Pepeljugi te ga prikazali pantomimom suprotnoj ekipi koja je trebala odgonetnuti završetak temeljem prikazanog.
Kako su i jedni i drugi uspješno izvršili zadatak, potvrđena je teza o tome kako se neverbalnom komunikacijom može uspješno komunicirati. Završnu aktivnost te radionice činilo je detektiranje predrasuda o komunikaciji žena i muškaraca kroz pogađanje točnih i netočnih tvrdnji.
Tijekom ceremonijalnog čitanja pod svijećama i ručnim svjetiljkama čitale su se pjesme i tekstovi iz romana poput Harryja Pottera, knjige o osobnom uspjehu, a profesor geografije i knjižničarka čitali su i kazivali svoje pjesme. Preko skypea družili su se s II. OŠ Čakovec, Industrijskom i obrtničkom školom i Ekonomskom školom iz Siska.
Slijedio je književni kviz na temelju lektira Smogovci, Divlji konj i Maturalac, a pobjednici su nagrađeni. Vrlo dinamična aktivnost bila je Potraga za blagom u kojoj su učenici koristeći se uputama kompasom, metrom, računanjem azimuta tražili blago u obliku čokoladnih zlatnika. Također se i pjevalo uz gitaru.
U provedbi projekta nastavljaju se čitanja učenika koji su sudjelovali na noćnom čitateljskom susretu u lokalnoj zajednici koja će u završnici i dati najuspješniju knjižnicu projekta. Drugi krug početka projekta počinje 10. studenog, a u njega će se iz Varaždinske županije uključiti još OŠ grofa Janka Draškovića, Klenovnik, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin i 1. Gimnazija Varaždin.
Kako interes školskih knjižnica za sudjelovanjem u projektu ne pada i kako su većina sudionika uključeni u njega već godinama, može se zaključiti da je projekt uspješan, ali i da ima prostora za rast kroz dodatnu promociju projekta u školsko knjižničarskoj struci.