Učiteljica informatike u varaždinskoj osnovnoj školi dobitnica je priznanja Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Ministarstvo je početkom listopada nagradilo vrijedne
odgojno-obrazovne djelatnike, a nemali broj njih dolazi iz
Varaždinske županije.
Jedna od njih je Ljiljana
Inkret-Martinčević, koja je uz to što predaje
informatiku u II. osnovnoj školi, voditeljica dva Erasmus+
projekta: ‘Human Right Education’ i ‘European MakersSpace
Network’, a također je sudjelovala u eTwining projektu, projektu
Croatian Makers Liga, Danu sigurnijega interneta….
– Kolegica Dubravka i ja nagrađene smo za
izniman doprinos struci u kategorijama: mentorstvo učenicima na
natjecanjima, održana predavanja, radionice i edukacije, rad u
stručnim vijećima, rad na projektima te rad na unaprjeđenju rada
škole i sustava obrazovanja – kazala nam je uvodno
Inkret-Martinčević.
Odgovorila nam je što joj je najviše pomoglo u radu s djecu te
koje osobine vrijedi istaknuti pod sintagmom ‘najbolji
učitelj/profesor’.
– Dobar učitelj voli predmet koji predaje,
posvećen je području o kojem posjeduje veliko znanje, a redovitim
stručnim usavršavanjem proširuje svoje znanje. Poučavanje
učenika je sposobnost koja proizlazi iz stvaralačke osobnosti i
kreativnosti samoga učitelja. Svaki učitelj svojim
primjerom može puno utjecati na svoje učenike – rekla
je.
Kako učenicima prenijeti znanje i svijest kako je bitno razvijati
sebe kako bi se i sama zajednica u kojoj žive razvijala u pravom
smjeru?
– Učenicima koji traže nova znanja, odnosno uvijek traže više,
nije teško dati maksimum sebe. Takvi učenici znaju što žele, a mi
ih usmjeravamo na pravi put, rad s njima velik je užitak. Nekima
sam sigurno bila i uzor što mi je izuzetno drago – istaknula je
učitelja informatike.
Što se tiče rada u protekle dvije nastavne godine, ona se brzo
prilagodila na sve probleme na koje je naišla. Ipak, u svemu tome
slobodnog vremena bilo je sve manje.
– Mogu reći da je početkom online nastave bilo malih poteškoća,
međutim mi informatičari brzo smo se snašli. Puno sam
radila, duplo više nego kada se održava nastava uživo, ali nije
mi žao. Ponekad nisam imala vremena za sebe, ali sve je
to dio našega poučavanja. Naša nastava je bila slična kao i
nastava uživo, učenici su bili aktivni, tj. sudjelovali su u
nastavi. Razlika je jedino bila što nismo bili zajedno u školi, a
sve drugo ostalo je isto – naglasila je Ljiljana
Inkret-Martinčević.