rješenje za kućansku rampu

FOTO Predstavljeno novo rješenje za problem kučanske rampe, pogledajte o čemu se radi

Što kažete na ovo rješenje?

Kako će izgledati podvožnjak Supilova – Wissertova ispod
željezničke pruge kojim će se riješiti dugogodišnji problem
“kučanske rampe” jučer, u ponedjeljak, novinarima su uz stručnu
pomoć predstavili gradonačelnik Grada Varaždina dr. sc. Neven
Bosilj i zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković.

Na konferenciji su o svim detaljima novog idejnog rješenja
govorili također Bruno Ister, direktor Varkoma, ujedno i
predsjednik Stručnog povjerenstva za provođenje postupka
valorizacije starog idejnog rješenja, te nabave i analize
mogućnosti alternativnog rješenja te predstavnici tvrtke VIA PLAN
d.o.o. Igor Mrak i Damir Crnčec koja je izradila ovaj idejni
projekt. Na konferenciji je sudjelovao i Vlado Podbrežnički,
pročelnik UO za gradnju i komunalno gospodarstvo.

Naznačivši kučansku rampu jednim od krucijalnih problema grada
Varaždina o kojem se priča već pedesetak godina, gradonačelnik
Bosilj je istaknuo kako se sada došlo do održivog i ostvarivog
rješenja. Projekt ima podršku ministra mora prometa i
infrastrukture Davora Butkovića pa je izgledno da će biti
sufinanciran i sredstvima europskih fondova.

– Konačno je došlo vrijeme za integraciju tog dijela grada –
rekao je gradonačelnik najavivši početkom srpnja sjednicu
Gradskog vijeća na kojoj će biti donesen novi prostorni plan,
odnosno Generalni urbanistički plan i Urbanistički plan uređenja.
U sklopu toga, najavljuje se, doći će do nove prenamjene prostora
nekadašnjeg VIS-a  i još većeg razvoja tog dijela grada.
Podvožnjak je nužan kako bi naši sugrađani koji žive s druge
strane rampe imali istu kvalitetu života kao i oni s druge strane
pruge koja dijeli Varaždin na dva dijela – zaključio je
gradonačelnik Bosilj izrazivši očekivanje da će opsežni radovi
biti obavljeni za tri do četiri godine.

Novo idejno rješenje podvožnjaka predviđa denivelirani spoj,
otvorenu cestovnu komunikaciju između  istočnog i zapadnog
dijela grada iz Supilove ulice podvožnjakom ispod pruge prema
Ulici Adolfa Wiesserta koja zadovoljava sve uvjete za takav
projekt.

Zajedno s dvije cestovne trake za automobile, gradit će se i
odvojene staze za pješake i bicikliste, a u Supilovoj su
predviđena i dva nova rotora ispred željezničkog kolodvora i
križanju Anine i Supilove. Postojeća kučanska rampa se zatvara za
automobile, a ostat će mogućnost prolaska pješaka i biciklista.

Velika prednost  tog novog projekta je i već
iskazana podrška od strane Hrvatskih željeznica i to
što nema  drugih  imovinsko pravnih pitanja.
Stručnjaci očekuju dosta izazova u izgradnji zbog podzemnih voda
te činjenice da će se radovi odvijati uz prolaz vlakova na
nekoliko kolosijeka.

Stručnjaci tvrtke VIA PLAN koji rade na idejnom projektu izlaska
podvožnjakom iz Supilove na Wiesertovu ulicu definiraju mnoštvo
tehničkih detalja koji će omogućiti nesmetani prihvat
prometa. Supilova ulica ostat će donekle u današnjem obliku
kako bi se promet sjever-jug odvijao kao i do sada  uz
dodatni dio kojim će se prilaziti u podvožnjak i skretati u
Wiesertovu ispod pruge.

Planirana je dovoljna visina podvožnjaka od 4.50 metara za prolaz
svih vrsta vozila, ali se ne planira za prolaz teretnog prometa
kako bi se izbjeglo povećanje prometa u tom gusto naseljenom
dijelu grada.

Zasad još nije poznato koliko će u konačnici koštati cijeli
projekt, ali će zasigurno biti jeftiniji od dosadašnjih
prijedloga koji se prema mišljenju stručnog povjerenstva nisu
mogli ostvariti zbog svih navedenih nedostataka koje je utvrdilo
stručno povjerenstvo.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije