Projekt trajanja 24 mjeseca započeo je u ožujku 2021., a financiran je u okviru Erasmus+ programa Europske komisije u ukupnom iznosu od 219.085,00 eura.
U ponedjeljak, 6. rujna, na Fakultetu organizacije i informatike
(FOI) održan je partnerski sastanak međunarodnog projekta RAPIDE
– Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital
education, koji koordinira FOI u suradnji sa pet europskih
partnera, od kojih su dva hrvatska sveučilišta. Voditeljica
projekta je prof. dr. sc. Blaženka Divjak.
Projekt trajanja 24 mjeseca započeo je u ožujku 2021., a
financiran je u okviru Erasmus+ programa Europske komisije u
ukupnom iznosu od 219.085,00 eura.
Cilj ovog iznimno važnog strateškog projekta je sudjelovanje u
stvaranju, implementaciji i razmjeni inovativnih pedagogija i
usklađene procjene u digitalnom okruženju, kako bi se uspješno
nosila s krizama izazvanim COVID-19 i sličnim, te podržala
značajnu digitalnu transformaciju visokih učilišta.
Partnerski sastanak održan je u hibridnoj varijanti. U prvom
dijelu sastanka partneri su prošli kroz planirane aktivnosti i
rezultate te razgovarali o terminima i načinu održavanju
sljedećih projektnih sastanaka.
Uz Fakultet organizacije i informatike kao koordinatora, na
projektu kao partneri sudjeluju vodeća europska sveučilišta u
području informatike i srodnih znanosti te edukacijskih znanosti:
The Open University iz Ujedinjenog Kraljevstva, Delft University
of Technology iz Nizozemske, Goethe University iz Njemačke,
Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te Sveučilište u Rijeci
iz Hrvatske.
Tijekom projekta partneri rade na 4 velika rezultata, od kojih će
prva dva biti završena do kraja godine. Prvi rezultat su otvoreni
obrazovni resursi i e-tečaj za obrnutu učionicu (eng. FC –
flipped classroom) i učenje zasnovano na radu (eng. WBL – work
based learning).
Po završetku partnerskog sastanka, održan je prvi od tri
planirana dana aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja.
Prvi dan partneri su se upoznali kroz interaktivne radionice s
konceptom aktivnosti, obrnutom učionicom i radom baziranim na
učenju. Ostale dane partneri će kroz studije slučajeva i grupni
rad kritički promisliti i diskutirati o zaključcima, prilagodbi
na lokalnu praksu i preporukama za poboljšanje. Rezultati će biti
prezentirani i diseminirani te će se dalje iskoristiti i
diseminirati na institucionalnim radionicama.
Više informacija o očekivanim rezultatima i uključenim partnerima
dostupno je na mrežnim stranicama
projekta.