Statistika i brojke

REZULTATI ŠPANCIRFESTA Veći promet ugostiteljstvu i trgovini, manje dolazaka i noćenja nego 2019.

Broj dolazaka i noćenja tek je neznatno manji nego 2019. godine, naveli su organizatori festivala.

Na današnjoj konferenciji za medije predstavljeni su rezultati
ovogodišnjeg Špancirfesta.

Gradonačelnik Neven Bosilj i direktorica
Turističke zajednice grada Varaždina Jelena
Toth 
prikazali su rezultate i osvrnuli se na
festival uličnih šetača koji je, prema njihovim navodima, bio
iznimno uspješan.

Špancirfest 2020. godine održan je virtualno, zbog pandemije
koronavirusa, a vratio se ove godine u, kako kažu Bosilj i Toth,
uspješnom izdanju u organizacijski izazovnim vremenima. 

– Bez obzira na broj posjetitelja, nismo imali nikakvih posebnih
epidemioloških problema. To je u ovoj situaciji bitna stvar.
Ukupan prihod koji je ostvaren ove godine je veći po broju
izdanih računa nego 2019. godine kada je, barem do sada, bio
najveći Špancirfest. Prema tome, mislim da je festival apsolutno
opravdao sva naša očekivanja – kazao je Bosilj te predao riječ
direktorici Turističke zajednice. 

Promet u trgovini i ugostiteljstvu gotovo 7 posto veći 

– Prema procjenama PU varaždinske, festival je tijekom 10 dana
posjetilo oko 230.000 posjetila. Iz sustava eVisitor zabilježen
je pad od 15 posto u odnosu na 2019. u dolascima. Pad u broju
noćenja je manji, a to je 5 posto. U 10 dana trajanja Špancira, u
Varaždinu je generiran turistički promet, promet i
ugostiteljstvo, u iznosu od 72,1 milijun kuna. U odnosu na 2019.
godinu, ostvareno je 5 milijuna kuna više nego tada – naglasila
je Toth te dodala da je održavanje Špancirfesta bilo službeno
potvrđeno tek početkom kolovoza, a promocija festivala trajala je
manje od 14 dana. 

Spomenula je i mali-veliki tim koji stoji iza organizacije. 

– Za pripremu Špancirfesta pobrinuo se tim od 6 djelatnica
Turističke zajednice grada Varaždina, uz podršku Grada, a taj je
broj povećan na 80 osoba izravno vezanih uz samu organizaciju u
raznim poslovima. S programske strane, Špancirfest je angažirao i
privukao ukupno 750 izvođača i izlagača – kazala je Toth. 

Govorila je i o dosegu na društvenim mrežama na koji su se
posebno koncentrirali.

– Web stranici Špancirfesta tijekom kolovoza 2021. pristupilo je
preko 118.000 korisnika, a ukupno je ostvareno gotovo milijun
pregleda stranice. Kampanje na društvenim mrežama dosegle su
impresivne brojke. Ukupni reach komunikacije putem Facebook
stranice bio je gotovo milijun i pol korisnika, a ako se
tome pribroji i Instagram, onda se radi oko 2 milijuna
‘dohvaćenih’ računa – navela je Toth i rekla da je to povećanje
od preko 300 posto u odnosu na sve ranije pa i 2019.
godinu. 

Na kraju, zahvalila je nizu osoba, službi, institucija, ustanova
i partnerskih poduzeća, uz želju da sljedeće godine Špancirfest
bude još veći i bolji. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije