Cilj je upoznavanje javnosti o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada.
U razdoblju od 17. prosinca 2021. do 16. siječnja 2022.
godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
povodom donošenja Odluke o načinu pružanja javne usluge
sakupljanja komunalnog otpada, poručili su iz Grada
Varaždina.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest
upoznavanje javnosti s Nacrtom Odluke o načinu pružanja javne
usluge sakupljanja komunalnog otpada te prikupljanje mišljenja,
primjedbi i prijedloga, kao i eventualno prihvaćanje zakonitih i
stručno utemeljenih mišljenja, primjedbi i prijedloga.
Zakon o gospodarenju otpadom utvrđuje mjere u svrhu zaštite
okoliša i ljudskoga zdravlja sprječavanjem ili smanjenjem
nastanka otpada, smanjenjem negativnih učinaka nastanka otpada te
gospodarenja otpadom, smanjenjem ukupnih učinaka uporabe sirovina
i poboljšanjem učinkovitosti uporabe sirovina te povećanjem
recikliranja i ponovnog korištenja reciklata, što je nužno za
prelazak na kružno gospodarstvo i osiguranje dugoročne
konkurentnosti Republike Hrvatske i Europske unije.
Jedinice lokalne samouprave su sukladno ovim zakonom dužne, u
roku od šest mjeseci od dana stupanja zakona na snagu, donijeti
Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog
otpada.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam
Nacrt Odluke nalaze se na web stranici Grada Varaždina (https://varazdin.hr/savjetovanje-sa-zainteresiranom-javnoscu-2021/)
pod rednim brojem 23.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti
isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 16. siječnja
2022. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za gradnju i
komunalno gospodarstvo, Trg slobode 12/II, Varaždin, s naznakom
“Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt Odluke o načinu
pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada” ili na
e-mail adresu: komunal@varazdin.hr, također putem obrasca.