Ipak, u roku dva do tri tjedna i to bi trebalo biti riješeno.
Aglomeracija na području Općine Petrijanec došla je do razine
završenosti od 83 posto, no određeni problemi pojavili su se na
samome kraju. Razlog je inflacija odnosno povećanje cijena na
tržištu, što je izvođače radova dovelo u probleme. Cijena
asfalta, naime, skočila je u nebo. No čak ni to ne bi smjelo
previše utjecati na stanje na terenu, od mještana se očekuje tek
još malo strpljenja.
Aglomeracija na ovom području obuhvaća 750 kućnih priključaka, u
naseljima Strmec Podravski, Družbinec, Zelendvor, dio Petrijanca
i Nova Ves, gdje su u tijeku radovi u završnoj fazi, podsjetio je
načelnik Željko Posavec na današnjem okruglom stolu na kojem su
sudjelovali predstavnici Varkoma, izvođača i građana.
– Čuli smo od predstavnika Varkoma da smo na 83 posto izvedenosti
radova, a zapeli smo sa završnim slojem odnosno s asfaltiranjem.
Razlog je povećanje cijena i to objašnjenje dugujemo mještanima
te ih ponovno pozivamo na strpljenje. Vjerujem da će asfaltiranje
biti napravljeno u roku od dva do tri tjedna, i u Ulici Hinka
Krizmana i u ostalim ulicama – najavio je Posavec.
Kaže da se više toga radilo paralelno.
– Produživanje ugovora za aglomeraciju određuje Varkom. Vidjeli
samo danas da imamo već deset dodataka ugovoru. Uporabna dozvola
nije se ishodila na vrijeme zbog potrebe izrade studije utjecaja
na okoliša. Sama općina inzistirala je na nekoliko dodataka i
izmjena lokacijskih i građevinskih dozvola, kako bismo obuhvatili
što veći broj ulica i kućanstava – objasnio je načelnik općine.
Podsjeća Posavec da je ovaj projekt važan i iz aspekta zaštite
okoliša i iz aspekta komunalne infrastrukture.
– Moramo biti realni, velik broj cesta smo obnovili i velik broj
županijskih i nerazvrstanih cesta sada je u puno boljem stanju
nego što je to bilo prije – ustvrdio je Posavec.
Udio općine u ovome velikom projektu iznosi 5,8 posto, što iznosi
od 2,8 do 3,2 milijuna kuna, ovisno o tome kako će se dalje
cijene kretati.
Direktor Varkoma Bruno Ister naglasio je da su radovi na terenu u
završnoj fazi.
– Ostale su samo sanacije prometnica i priključenja pojedinih
crpnih stanica i cjevovoda na državnim prometnicama koji se nisu
mogle raditi u zimskom periodu zbog relativno strogih uvjeta
hrvatskih cesta. Ostalo je još otprilike 500 metara tlačnih
cjevovoda i 400 metara gravitacijskih cjevovoda te sanacija
prometnica. Asfalt je poskupio nekoliko puta i to stvara velike
probleme našim izvođačima, no oni se uspješno s time nose. Sve te
probleme ćemo riješiti i projekt je pod kontrolom što se tiče
stanja na gradilištu – kaže Ister.
No nešto je lošija situacija u administrativnom dijelu.
– Tu su određeni problemi vezani uz ishođenje izmjena i dopuna
lokacijske i građevinske dozvole. Moramo intenzivirati pritisak
prema nadležnom ministarstvu da dobijemo što prije tu potrebnu
ocjenu o potrebi provedbe studije utjecaja na okoliš – najavljuje
direktor Varkoma daljnje korake.