Tim poteškoćama u učenju susreće se gotovo 30 tisuća učenika u Hrvatskoj što je gotovo 10 posto populacije te dobi.
U multimedijskoj dvorani Gradskog muzeja Varaždin u palači
Herzer, u petak, 20. svibnja 2022. godine održan je stručni skup
pod nazivom “Multidisciplinarni pristup disleksiji”.
Na početku, sudionicima skupa obratili su se Miroslav Marković,
zamjenik gradonačelnika Grada Varaždina i Tomislav Paljak,
državni tajnik Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Skup je održan pod pokroviteljstvom Grada Varaždina i u
organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Varaždin.
Saznanja i ažurirane podatke o tome kako se u obrazovnom
sustavu i općenito u Hrvatskoj pristupa rješavanju problema
disleksije i disgrafije pred sudionike skupa iznijele su prof.
dr.sc. Mirjana Lenček s Odsjeka za logopediju
Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu u
izlaganju “Uče li učitelji o specifičnom poremećaju
učenja?” te dr. sc. Eva Barlek u izlaganju “Psihoterapijski
pristup disleksiji”.
Skup je inicirala Valentina Drk, a okupljeni stručnjaci imali su
prilike čuti te razmijeniti saznanja i aktualnosti o načinima
kako bi se multidiscipniranim pristupom valjalo rješavati
poteškoće djece u čitanju i pisanju. Tim poteškoćama u
učenju susreće se gotovo 30 tisuća učenika u Hrvatskoj što je
gotovo 10 posto populacije te dobi.