Krajnji korisnici projektnih rezultata su stanovnici s područja grada Ludbrega, općina Martijanec, Sv. Đurđ, Mali Bukovec i Veliki Bukovec.
Gradsko društvo Crvenog križa Ludbreg u partnerstvu s Društvom
Crvenog križa Varaždinske županije provodi projekt “Zajedno smo
sigurni”. Svrha projekta je uspostaviti nove mehanizme pomoći
žrtvama obiteljskog nasilja u lokalnoj zajenici te osnažiti
kapacitete prijavitelja i partnera za pružanje pomoći u kriznim
situacijama kroz provedbu aktivnosti uključivanja i
osposobljavanja volontera, izradu Plana koordiniranog postupanja,
provedbu simulacijskih vježbi sa svrhom unapređenja spremnosti
stanovništva za pravovremeni odgovor na katastrofe i drugih
sličnih aktivnosti.
– U sklopu ovog projekta predstoji nam treća po redu edukacija.
Ovaj put riječ je o psihološkoj radionici – stres, zdravlje i
suočavanje. Mnogi događaji oko nas stvaraju nam stres, neki od
njih utječu značajno na nas stvarajući u nama promjene, a to su
primjerice stresovi uzrokovani ratom, potresom, pandemijom,
nuklearnom katastrofom, a tu su i neke manje promjene u životu.
Poanta cijele priče je da se moramo nositi s tim stresovima koji
su postali dio naše svakodnevice. Na radionicama će imati vježbe
kroz koje ćemo pronalaziti načine kako možemo sami sebe
kontrolirati kad dođe do neke teške situacije, kako se ponašati,
što posložiti u svojoj glavi, kako ispravno djelovati u tom
trenutku jer svi znamo da panika ničemu ne vodi – pojašnjava
Mirjana Jerbić, ravnateljica Gradskog društva Crvenog križa
Ludbreg. Edukacije će tijekom lipnja biti održane u Varaždinu,
Ludbregu te napodručju općina Martijanec, Sveti Đurđ i Mali
Bukovec.
Krajnji korisnici projektnih rezultata su stanovnici s područja
grada Ludbrega, općina Martijanec, Sv. Đurđ, Mali Bukovec i
Veliki Bukovec koji će koristiti uslugu psihološkog savjetovanja,
te ćebiti osnaženi za pravovremeno postupanje u kriznim
situacijama. Provedbom projekta izravno pridonosimo iznimnom
povećanju sigurnosti svih stanovnika u lokalnoj zajednici.
Ukupna vrijednost projekta iznosi 392.334,52 kn odnosno 52.071,73
eura od čega su sredstva osigurana iz Državnog proračuna
Republike Hrvatske u omjeru 15% i iz Europskog socijalnog fonda
85%.