Hoće li nas AI zamijeniti?

HUMANS VS MACHINES Međimurac Marcel Majsan i Udruga eCommerce organiziraju petu CRO Commerce konferenciju

Hoće li vas AI zamijeniti? Saznajte na petoj CRO Commerce konferenciji

Ovu godinu obilježio je dolazak umjetne inteligencije na velika
vrata. Kakve su se promjene već dogodile, a koje nas tek čekaju,
najbolje zna udruga eCommerce Hrvatska koja okuplja preko 500
hrvatskih trgovaca koji prodaju preko interneta, te uskoro
organizira petu CRO
Commerce konferenciju
(powered by Paket24).

Jubilarna konferencija u organizaciji trgovaca održat će se
29.9. na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu pod
temom “Humans vs Machines”, a osim prezentacija
na temu AI-a, moći ćete slušati predavanja i radionice na kojima
će sudjelovati brojni eCommerce stručnjaci iz Hrvatske i
regije. 

Što donosi ChatGPT

Iako umjetna inteligencija zasad ne može u potpunosti zamijeniti
neko radno mjesto, svi pokazatelji nam govore da će se mnoge
profesije morati prilagoditi novom načinu rada, u kojem će
opstati samo oni koji znaju kako koristiti AI alate poput
ChatGPT-a.

Stoga je tema ovogodišnje konferencije “Humans vs Machines”,
kojom se želi motivirati sudionike da se okrenu prema budućnosti
i educirati ih za sve što umjetna inteligencija (AI) donosi u
svijetu online prodaje.  

Primjerice, mnogi trgovci već uveliko koriste ChatGPT u svrhu
pisanja opisa proizvoda, oglasa i blogova, dok ga neki koriste i
u svrhu pripreme marketinških planova i analize poslovanja, čime
štede i vrijeme i novac.  

Istraživanje pokazalo da ¾ stanovništva kupuje na internetu

Geopost je sedmu godinu za redom proveo istraživanje E-shopper
barometar na bazi od 36.000 intervjua obavljenih online u 22
europske i devet zemalja izvan EU.

S obzirom na rat u Ukrajini i njegove gospodarske posljedice,
europski e-kupci i dalje vode računa o cijenama, dok su hrvatski
online kupci aktivniji u traženju velikih popusta, i to puno više
od ostatka Europe. Čak 70% redovnih online kupaca se veseli
velikim sniženjima kao što su Black Friday, Cyber Monday i
sezonske rasprodaje, dok ih 62% smatra da kupnja putem interneta
štedi novac.

Više o rezultatima najnovijeg istraživanja, koje donosi važne
informacije o razvoju e-trgovine i zaključke o najnovijim
trendovima online kupnje, također ćete moći saznati na CRO
Commerce konferenciji.

Rezervirajte 29.9. za cjelodnevni eCommerce program i party za
sve sudionike 

Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge eCommerce Hrvatska
Marcel Majsan uz predstavnike Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu,
koji su partneri konferencije. Nakon uvodnog dijela, predavanja
će se podijeliti na dvije pozornice gdje ćete moći saznati koje
novosti donosi AI tehnologija, kako odabrati najbolju dostavnu
službu za svoje poslovanje, koji su najnoviji trendovi u
eCommercu i kako povećati profitabilnost vašeg webshopa.Neće
biti izostavljene ni goruće ovogodišnje teme o promjenama u
Google Analyticsu, te nove zakonske promjene u trgovanju, pa
savjetujemo da svoje ulaznice osigurate na vrijeme jer je broj
sudionika ograničen. 

Konferenciju možete pratiti isključivo uživo, a cijena ulaznice,
u koju je uključen i ručak i kokteli na partyu, iznosi 200 eura.
Više informacija možete pronaći na službenoj stranici
konferencije.

Za naše čitatelje smo osigurali 20% popusta koji možete ostvariti
unosom kupona na stranici konferencije: INPROMOCIJA20

Službena stranica konferencije: https://conference.ecommerce.hr

Organizator konferencije: Udruga eCommerce Hrvatska

Osoba za kontakt: Marcel Majsan, predsjednik udruge

Email: marcel@ecommerce.hr

Mobitel: +385 99 2025 707

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije