Napokon se očekuje rješavanje problema gužvi i čekanja na 'kućanskoj rampi'. O tome se govori već 50 godina.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave – DKOM 9.
siječnja 2024. godine objavila je na svojim službenim stranicama
tekst rješenja kojim se odbija žalba žalitelja Zajednice
ponuditelja MOBILITA EVOLVA d.o.o. iz Zagreba kao neosnovana.
Riječ je o neosnovanoj žalbi na postupak javne nabave koji je
Grad Varaždin kao naručitelj objavio još 4. rujna prošle godine
radi nabave usluga izrade projektne dokumentacije za izgradnju
deniveliranog prolaza ispod pruge i rekonstrukcija dvaju
raskrižja na ulici Frana Supila u Varaždinu.
U predmetnom postupku javne nabave pristigle su dvije ponude,
naručitelj je u postupku pregleda i ocjene ponuda obje ponude
ocijenio kao valjane, te je Odlukom o odabiru kao ekonomski
najpovoljniju odabrao ponudu Zajednice ponuditelja Via Plan
d.o.o., Varaždin, Geotech d.o.o., Rijeka i Granova d.o.o.,
Zagreb. Kako je objavljeno, ta će Zajednica izraditi projektnu
dokumentaciju u vrijednosti 446.237,5 eura.
Nakon odbijanja žalbe od strane DKOM-a stvoreni su svi preduvjeti
da se potpiše ugovor i započne projektiranje tog važnog
komunalnog i cestovnog projekta kojim će jugoistočni dio
Varaždina biti primjerenom cestom spojen s ostatkom grada te će
gužve na postojećem prijelazu preko takozvane “Kućanske rampe”
postati stvar prošlosti.
Gradonačelnik Grada Varaždina Neven Bosilj je po primitku
obavijesti o odbijanju žalbe jednog od ponuditelja izjavio.
– Bilo je za očekivati da će DKOM donijeti takvu odluku i
odbaciti žalbu kao neosnovanu jer smo proveli javnu nabavu
sukladno propisanim pravilima. Drago mi je da nakon ove odluke
varaždinski Via Plan u suradnji s partnerima može krenuti na
posao projektiranja. Rješavanje problema gužvi i čekanja na
“Kućanskoj rampi”, odnosno primjerenog i sigurnog cestovnog spoja
jugoistočnog dijela s centrom i ostatkom grada jedan je od
najvažnijih strateških ciljeva ove gradske uprave. O rješenju
problema svima znanog kao “Kućanska rampa” govori se već više od
50 godina. Bilo je raznih ideja i prijedloga, ali nitko nikad
nije uspio doći dalje od nas na korak do konačnog rješenja. Drago
mi je da smo u suradnji s Hrvatskim željeznicama, Ministarstvom
prometa i našim stručnim timom došli do faze projektiranja
glavnog projekta te ćemo kao i kod pripreme projekta rješenja
drugog velikog problema, onog s balama, i u ovom slučaju
poštovati prijedlog struke. Očekujem da ćemo sukladno propisanim
uvjetima natječaja u roku od 9 mjeseci od potpisivanja Ugovora
imati pred sobom projekt podvožnjaka kojim ćemo i na simboličkoj
razini izbrisati ovu razdjelnicu koja je dijelila naš grad.
Varaždin je predugo bio podijeljen željezničkom prugom, a ovakvim
rješenjem i gradnjom podvožnjaka osigurat ćemo daljnji
urbani razvoj ovog dijela našeg grada.